2013年9月30日 星期一

柏氏抹片檢驗 (Papsmear)


柏氏抹片檢驗

詳情如上網址。

更多有關資料 : 

保柏 ~ 柏氏抹片檢驗

子宮頸檢查 pap smear cervical smear (有相片)

Lady Talk

頭條日報 (測試價錢)

各位媽媽,記得要做檢查啊!


4 則留言:

  1. 一仔媽,謝謝㝯窩心提示!兩年前做過一次,剛剛九月頭都做了婦科檢查,我諗等下年check up時先再check。

    回覆刪除
  2. 生完我返健康院做抹片,今年都忘記了,可連續做三年的

    回覆刪除
    回覆
    1. 明明話連續3年后,可以隔年做,我明明做了3年,之后隔年(即上年)做了,今年又要我做,所以我先上網查資料!

      刪除