2013年9月17日 星期二

爭地盤

<1yr7mo>

同一仔去兒童遊戲室玩,如果有小朋友擋路,一仔会轉身走開。

如果玩具有小朋友玩緊,一仔又想玩,一仔媽会出声阻止,No No,同解釋比一仔聽人地玩緊,要等人玩完先,一仔都肯乖乖走開。

係屋企,一仔会扭計多d,但都係扭一陣,及只要用其他玩具引开他的注意力便可!

唯独有一样野,一仔一定会爭到底,爭赢为止,係什么呢?

現在,每晚瞓觉,例行動作係用potty→換片/抹臉→去廁所洗手/洗脚→搽lotion→拎奶咀→say good night→一仔幫手关房門、关房燈→埋位睇”我的最愛”youtube!

睇youtube 15分鐘左右,跟住伏上一仔媽心口上瞓觉!

有時一仔唔係即刻瞓,係床上行來行去,又搅下床頭d擺設。

有時一仔爸未瞓觉,有見及此,会扮瞓係一仔媽心口上。

原本玩緊的一仔见到,起初会推开一仔爸,但見推極都推唔走,一仔后來素性從上或從下揾地方攝入來,務求一定要瞓到一仔媽心口!

一仔媽每次见到,都笑c!




16 則留言:

  1. 妹豬都係咁架...每次我都冧到暈

    回覆刪除
  2. 一定咁叻仔, 識得自己potty 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,我幫一仔用potty,但唔係次次有殊殊,臭臭更未試过用potty去!

      刪除
  3. Haha,小豆子都挨住我訓的

    回覆刪除
  4. haha, 媽媽的心口真係充滿魅力呀~~ 可惜matthew唔會咁做啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Matthew唔会痴媽媽吗?但似乎他將会好痴妹妹呢!^_^

      刪除
  5. 媽媽既魅力真係沒法擋呀,不過我吾會比佢訓係心口,實在太重啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在出街手抱26磅重的一仔真係重,但瞓心口,一d都唔重啊,真係好sweet,遲d佢大個就唔会咁做la!
      等Hannah妹妹出世,你再重温依個感覺吖!^_^

      刪除
  6. 原來係爭mama, 呢種感覺真係好sweet~~

    回覆刪除