2013年9月3日 星期二

Mini Rice Cooker

<1yr6mo>

今期電费一千三百大元,除了冷氣開多了外,每天用1.5小時煲粥、1小時煲軟飯比一仔。

嫲嫲話煲粥可以唔駛煲咁耐,但一仔媽唔放心,就算d 粥ok,但怕d柳梅(豬肉)唔熟,因撈麻入d粥一起煲,唔想麻烦另外用明火再蒸。

星期日經過屋企附近商埸,有流動檔賣緊迷你電飯煲,20分鐘煲好飯,30分鐘煲好粥仔。





話SOGO賣緊400元,现在特价200元!

白色個碗係用來洗米。

飯煲只得紅色、黄色及兩款白色。

一星期包換,一年保養,唔駛receipt,內有保用証,附上一張黃色双面名片,觀塘創紀之城3樓某店代理,係韓国”歐之宝”牌子。

曾問sales那里製造?她答馬來西亚!

但回家睇個包裝只得香港同國內名稱字眼。

用法: 因煲既時間短,餸和飯一起煲,(蒸水蛋例外,只需蒸last 5分鐘喎,但未試)。

起初一仔媽漏了講比工人姐姐依一点,她無放到裝了餸的不銹鋼盛餸器,飯煲個蒸氣窿不停”彈”d蒸氣出来,放了個盛餸器,仍有少許彈,不似平時的飯煲蒸氣只向上噴。

所以,依個新飯煲用既時候,要遠離d電掣窿!

煲軟飯效果ok!

煲粥,就叫工人姐姐再早30分鐘用熱滾水浸米,但觉得d 水最好只放到飯煲一半。

煲完后,説明書話会自動跳去保温4-5小時(唔明点解唔可以一直保温下去?)。

清洗: 個內膽取唔出,要成個飯煲拎去水龍頭下洗,個sales 示範d水噴到电掣都唔怕,但我地寧願冚番個白色膠蓋先洗。





嫲嫲原來自己都剛剛在另一商場買了一個后,在另一商場亦见到有得買,还要送多一份贈品有碗、匙、叉,所以小表姐話我地兩個都蝕底了,什么贈品都没有。

另外,上網查mini rice cooker,原來都有好多款!

12 則留言:

  1. Annie, 早上好!小高來了...但我找不到可以add你的地方...怎辦好?

    回覆刪除
    回覆
    1. sign in 自己個blog后,例如再入你個blog,先copy 你個blog 條link(我通常copy到”.hk/”),然后晝面最下按查看網路版,再见到右上角资訊主页,在閱讀清單新增paste條link.我依個方法好麻烦。我见到google+可以按追縱便可,但我整唔到,可能我google+未set好d野,要再整整先,我觉得複雜個yahoo blog 好多!

      刪除
    2. 如果用google + add人就十分方便,只需按追縱便可!

      刪除
  2. 婆婆都買左個類似既煮飯仔俾小b....佢話即刻慳番唔少, 哈哈~

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. add左你,但点解好似facebook咁只睇到posts,睇唔到你個blog?

      刪除
  4. 一仔媽, 你搬屋搬得好快手呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 試写下posts ok,比yahoo blog好,但add人仍有問题!

      刪除