2013年9月9日 星期一

19個月大的成長報告

<1y7mo>

今個月很忙呀,忙點用個新blog,所以只有短短的成長報告。

活動能力:
1) 一仔爸見一仔想吮腳趾公,但吮極都吮唔到,笑左出來,軟骨功再見la *:-h wave

2)上一個月還捉住我地隻手幫佢開巴士既開闢掣,今個月識自己開了*=D&gt; applause

3)好似大人咁一隻手握拎住部手機玩*;) winking

4)肯同人揮手bye*:P tongue

5)飲完奶,主動拎奶樽去廚房比工人姐姐*=D&gt; applause

6)幫手從洗衣機拎d衫出來*=D&gt; applause

7)指出相中的嫲嫲,姑媽、小表姐、一仔自己*=D&gt; applause



之前識講 :
Mama, Papa, 嫲嫲,依到依到,啊,曳曳,bye,咩呀
瞓覺、苦苦地、飽、唔食、飲奶奶、唔入、我要入去、我無曳曳、

上個月識講 :
俾你、好yeah、a 至z、apple、車、咩黎架

今個月識講:
B、W、2、8、mum mum

及一連串BB話 + 手指指+擰頭



尿片:
夜晚用P牌特級綿柔改用了加大碼。
白天依然用H牌大碼。



Toilet Training:

仍沒有什麼進展,間中可以係pottly殊殊到,未試過poo poo,亦未識示意去廁所。

出牙:
出第9、10隻牙 ~ 下排左右側門牙,今次係一仔媽發現先。


飲食:
終於試了日本紫蕃薯、棷菜花(但便便會一粒粒)、准山


13 則留言:

  1. 我想請問你如何搬blog?一log過搬還是逐篇搬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你入去我blog 友Cathy mama 個blog吖,她有兩個post 分享了点搬屋及搬相,係成個搬。但我搬相未成功。
      但我未申請yahoo 備份前,我再用田鼠媽個back up yahoo 方法back up 左先。你睇下揾唔揾到,揾唔到再話我知,我要用屋企部腦先可以copy d info 比你!

      刪除
  2. 想問下點加"網誌分類"架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係版面設置→新增小工具→標簽,跟住改名,但它有d問题,d次序唔可以再調整,新blog的post又入唔到依個yahoo blog的分类里,我要再問人呢!

      刪除
  3. 原來一仔出多兩隻牙喇!

    回覆刪除
  4. 噢....原來個「網誌分類」次序唔可以再調整架...OH...NO...><""

    回覆刪除
  5. 一仔自動自覺多左,叻叻

    回覆刪除
  6. 點樣將yahoo icon用係呢邊架?

    回覆刪除
  7. 一仔好乖呀,肯自動自覺幫手做家務,真係好抵讚

    回覆刪除