2013年9月3日 星期二

拼數字板有小進步

<1yr6mo>

見blog友小豆子拼數字版,一仔媽先知道咁细個BB都会識拼了,於是去淘,尤特打完風后收到。

玩了兩星期后,由最初只会將數字倒晒出來,有時又咬塊版及數字(当然要阻止,因全是木做,怕有木梢),到上星期会將數字拎高少少,再放番入去,但未必次次对得準,到今天可以拎走數字再放番入去都得了!

但一仔其实仍未認到d數字架!

而且,原来依款玩具幼稚園面試有機会会考的!





20 則留言:

  1. 回覆
    1. 我已经入youtube將它由私人改为非公开,請再看看你现在睇到吗?
      另外,我add了你后,你個blog名有問题,顯示为”Mr. & Mrs. Chui ”呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 还有一塊板係26個英文字母的!我等一仔識拼晒數字后,先再比字母的。

      刪除
  3. 叻叻~到時面試一定無難度啦~^^

    回覆刪除
  4. 叻仔,好快認得架啦!我改名了,haha

    回覆刪除
  5. 呢塊板我之前都喺反斗城買咗,真係唔錯。
    我已經set咗唔洗驗證碼留言,你下次試吓吧!

    回覆刪除
  6. 我都買左呢塊板, 喺香港買$19咋! 早知買埋英文字母果塊啦, 之後番去已經賣晒...

    回覆刪除
    回覆
    1. 19元,真係好平,玩城買好似44元,但買兩塊送一塊。我淘就9元人仔。

      刪除
  7. 一仔媽媽,我終於搵番你喔.....嗚嗚....新卜好難用呢...@@""

    回覆刪除
  8. 我都有類似架,不過係ABC....HK買呢D咁平?總之吾係呢邊買啦!

    回覆刪除