2013年9月20日 星期五

排排坐,推積木

<1yr7mo>

排排坐,推積木,一仔喜欢一致,有個積木反轉了,他都要將它反好!




14 則留言:

  1. 佢D積木會吾會跌落街架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, D積木好似會好易跌落咁....

      刪除
    2. 会易跌架,但跌左一仔会執番继续再玩^o^

      刪除
    3. Hannah 媽,但唔会跌落街既!

      刪除
  2. 哈哈,好似玩火車咁排晒一齊咁,依啲係咪mega bloks啲積木呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知係未叫 mega blocks 啊!
      個盒樣可睇下面條link,佢原來有不同款,買既時候睇清楚它外面張紙包什麼?我記得小豆子媽話佢果款有轆架!
      http://blog.yahoo.com/_DR3I6SX5X7DIVZPE3RDISWVVFY/articles/1257868

      刪除
  3. 一仔咁攪笑嘅,鍾意響窗邊玩積木
    我都買咗套mega blocks比妹豬,不過佢眼尾都無望一眼,激死!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當初成日係一仔面前砌,起初一仔只會扔,唔砌嫁!
      你既mega block係未即一仔玩緊依款呀?肚B媽問,但我唔識答呀!

      刪除
  4. 真係有秩序, matthew只識整亂哂D野....!!

    回覆刪除
  5. 好攪笑呀,反轉左會自己將積目反番好XDD

    回覆刪除
  6. 一仔都到左呢個排序stage,叻仔

    回覆刪除