2013年9月12日 星期四

搬屋、搬相终於成功 + 裝修問題

億萬分感謝肚B媽同小檬媽提供的資料,經歷多多小小問題同意外後,终於成功由yahoo blog 搬晒d posts 同相來新blog里。

但裝修依個新blog又要花時間了。

第一個裝修問題: 
點解我去部份blog友(如肚B媽/ 田鼠B媽/小豆子媽)既blog時,之前好似都见到一仔張相,但這兩天卻顕示为一個灰圈中心有一橫!?

但其他blog友(如愛美/ 小高)的,又正常見到一仔張相!

係未我setting 轉了什么呢?但我又唔記得!

第二個問題 : 
版面設置里的新增小工具,選取了”網誌清单”后,已改名为”一仔媽網 友”,但一個blog友都無顯示?

第三個問题 :
别人在自己blog上留言,yahoo email收到通知。
但去人地blog上留言,完全收唔到通知?

第四個問题 :
雖然整到”網誌分類,但不能自己重新排序!

第五個問题 :
yahoo blog 既”TAGS”,新blog完全整唔到?

第六個問題 :
此問題剛剛發現,人地去依到既舊 yahoo post 留言,yahoo email 收到通知,但個 post 找唔到個留言既? 及"最新留言"亦無顯示?

第七個問題 :
以前yahoo blog用 美國時間,所以發佈時有時差,但依個新blog 用太平洋時間 - 8,發佈時都有時差既?

問題8、9、10.....待續

14 則留言:

  1. 我估一大舊搬會有啲bug, 又或者未咁快run返正常,網頁係好白痴,錯一個字都出唔到,大家都好有耐性搬blog,好叻叻,希望明日run到正常啦~~

    回覆刪除
  2. 我搬相都有d問題呀...試左幾次都唔得..好灰
    所以都無咩心情裝修住...
    你加油啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有什麼問題?睇下我依個過來人可否幫到你?
      或者,你可以去番肚B搬相搬屋兩個posts,看看其他人有無相同問題,而肚B媽已覆了嗎的?

      刪除
  3. 第一個裝修問題: 可能你要用google+做個人檔案至得,有啲show到可能因為佢哋無用
    第二個問題 :你要add返blog友仔啲url
    第三個問题 :你要响留言後,按發佈之前按右下角"以電子郵件訂閱"至可以收到回覆
    第四個問题 :好似整唔到(可以只係我唔識)
    第五個問题應該有嘅喎->版面配置->網誌文章->編輯->click返標籤(唔知你係咪講呢個呢?)
    第六個問題 :呢個未試過
    第七個問題 :你可以set返香港時間,去設定-> 語言和格式->s揀返香港時間->save,攪掂!
    希望可以幫到你



    回覆刪除
    回覆
    1. 第一個問題: 啊,原來如此!
      第二個問題 : 妹豬媽,原來要add 番URL呀,現在ok了!
      第三個問题 : 下次試下先,但每次都要按"以電子郵件訂閱",很麻煩呢!
      第五個問题 : 唔係講呢個呀,我意思係人地在我個blog 里,按 keywords (tags/ 標籤),那就可以找到相關既 posts呀!
      第七個問題 : 我之前試搵過,搵唔到,聽你咁講,再搵多一次,搵到了,原枇香港時間係 +8 呀!
      幫到大部份了,萬分感謝你!

      刪除
    2. 第六個問題原來同之前我set了留言"永不"的原因有關,但"最新留言"都係無顯示!
      妹豬媽,原來"顕示为一個灰圈中心有一橫"唔指一仔既相咁少,我新blog寫既post "Mini Rice cooker"里既相一樣顯示唔到,唔知關唔關我在Google + 上未分享的相片被我前幾天刪去了有關呢?
      我set Google + 時有要求相片備份,但原來好麻煩,將我手機的相千幾張show晒出來,好彩話未分享,但我又唔知在那里可以改番唔備份,果日有時間就刪了些,唔知係未咁從此被刪了既相就顕示為灰圈了?
      之前 yahoo blog 有分 posts 同 photo,請問你知依個新 blog upload完既相係放在那里呢?

      刪除
    3. 即同yahoo blog 不同,yahoo blog 另有個地方叫photo 可睇晒d相!
      咁新blog只放相在blog里,点解d相会突然無了呢?

      刪除
  4. 噢~打完一大段點解要核准嘅?唔通當咗係垃圾留言?
    我答咗你啲問題,你去垃圾留言度睇吓有無?!

    回覆刪除
  5. send咗比你,唔知點解要等你核准

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我電郵收唔到其他blog既留言,可能昨晚入"版面設置"既"留言管理"由"永不"改為"一律"先發電郵而出事,現在已改番"永不"了。
      你地今天d 留言去晒"版面設置"既"留言"待審批呀,我click ok,才全部show番晒出來。

      刪除
  6. 回覆
    1. 写blog 、 upload 相同video方便过yahoo!
      係裝修依間屋麻烦,慢慢來啦!

      刪除