2013年9月29日 星期日

私人電腦+私人柜桶+擰螺絲

<1yr7mo>

一仔姨丈、姨媽送給一仔的新玩意 ~ 玩具城買的的私人電腦,正啱晒依位喜歡電子產品的大BB!



不過,小電腦的畫面很暗!

姨媽話我地睇慣了依一代的新手機彩mon,所以唔慣小電腦的黑白mon!

***************************************************

放工經過商場,見到流動檔賣家居用品,依款幾層膠柜桶都係賣22元架,一仔一定好喜歡玩 ~ 尤其返工出門口前放它入網床,一仔見有新玩意玩,都唔會瓜瓜嘈!



*******************************************************************

見過爸媽幫變形車變形了幾次,一仔對擰螺絲都十分有興趣。



4 則留言:

  1. 電玩唔好玩咁多啦,傷眼呢
    一仔玩櫃仔好專心,可以玩好耐叻叻

    回覆刪除
    回覆
    1. 只可盡量而已,電視及手機太吸引la!
      好彩一仔都係喜歡企係窗口望遠野,希望一仔遺傳了一仔爸家族那邊沒有視力問題啦!
      屋企太多玩具,一仔依到玩一陣,果度玩一陣架!

      刪除
  2. 電子B,有新玩具玩真HAPPY!^O^

    回覆刪除