2013年9月24日 星期二

雞毛掃令箭 + 擒落床

<1yr7mo>


一仔媽細個時同姐姐爭野玩、曳既時候,爺爺就会拎支籐條出來,然後數1、2、3,通常未數到3,紛爭已解決!*:P tongue

舊鄰居有兩個孫仔、兩個外孫女,學一仔媽爺爺的123方法,都work!

自從一仔識行識走後,當然手多多又百厭好多,我地用相同123的方法,又work!*=D&gt; applause

最初,一仔會走入BB房,拉出下格子母床少少,爬上上格床,再擒上窗台上玩!

當一仔媽拎住支雞毛掃出現,數1、2、2個半...叫落番下來,一仔就會爬番落床上,但就唔識再擒落地下,要一仔媽抱走。

之前,一仔當然領教过雞毛掃的威力,先明白係數到3之前,要聽話番!



一仔喜欢入廁所/廚房玩,又擒上sofa頂...我地又數1、2、2個半,有時唔駛雞毛掃,一仔都会走番出來/落番下來!

這個星期,一仔爸教識了一仔先反轉身,再擒落大人床!

記得一仔幾個月大开始識爬時,剛巧在NY的三姨打电話回來分享她教友湊B的經驗,話BB仔有一次跌落床,於是教友媽媽教BB要有床邊危險的意識!

一仔媽亦抱住一試既心態試下,抱住一仔企係床邊,作狀会跌佢落床,手指指住地下,話危险危险、danger、 danger,no no, 痛痛!重覆了依個動作兩、三次!

到现在,有時一仔行近床邊,只要一仔媽話危险danger no no, 一仔会停一停,然後退後一、兩步!

平時,更不会行去床邊!

現在,一仔更學識了先反轉身,然后很快手的擒落床了,正一馬騮仔!

不過,一仔又好攪笑,明顯他知道支雞毛掃用處,但有時見我地周圍放,一仔見到,会拎支雞毛掃放番原位!*:P tongue

17 則留言:

  1. 依招唔係個個bb都work架, 不過一仔本身都乖, 媽媽真係幸福!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔有時会扭計,但小朋友嘛,所以我都觉一仔都算乖呀!

      刪除
  2. 一仔咁快領教过雞毛掃的威力喇...
    而家鬧下田鼠b佢都會聽, 再唔係打下pat pat, 暫時未洗用到其他工具住...

    回覆刪除
  3. Annie, 午安呀!haha...我細個都好驚架! :D

    回覆刪除
  4. 下次一仔可能會收埋支雞先掃haaa

    回覆刪除
  5. 一仔見到,会拎支雞毛掃放番原位 <-- 又幾好手尾WOR! XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,但仍未会執番自己玩具入玩具箱呢!

      刪除
  6. 好方法喎!!!我都教下佢床邊意識先
    朗朗真係未識C =.="

    回覆刪除
  7. 雞 毛 掃 真 係 唔 係 講 笑 ! 我 都 令 教 過 , 細 佬 比 我 還 要 多 ...所 以 到 而 家 我 覺 得 都 有 陰 影 ! 見 到 /諗 起 雞 毛 掃 就 諗 起 0的 痕 :S....好 彩 你 都 係 嚇 0下 一 仔 0者 ~~~嘻 嘻 ...一 仔 其 實 好 乖 呢 , 雞 毛 掃 都 幫 你 放 返 原 位 ! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有痕,咁打得好大力啊!
      放番原位,係呀,一仔都算係咁!

      刪除
  8. 咁快用啦?我未買ar, 要去買先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係雞毛掃每個屋企都有?要掃塵啊!
      有小朋友的,更加要有!

      刪除
    2. 冇Ar,我用吸塵機同用布抹,冇用開雞毛掃

      刪除