2013年9月23日 星期一

淘寶一元國際轉運


已經係九月頭的事,不過现在先有時間寫!

見肚B媽話依個一元國際轉運都容易抽中,我都去試下,真係抽到,不過抽唔到顺豐,抽到圓通。*:P tongue

上網找过,圓通都ok,運費比顺豐平d添,平d當然係有他的原因。

实際用到時,上午若call順豐,下午可以收件。

上午call圓通,在某些大陸地區,圓通要第二天先收件!

自己order了三間店子,一仔爸一間,同事一間,合共五間,共重7.35kg,因抽到一元運费for頭3kg,最后由圓通在東莞虎門倉到香港的運费,我地只需比HK$36!*=D> applause

我當然買既都係一仔用品。*:P tongue


一仔有時都會玩張摺飯枱,淘寶揾到一set七件防夾手夾。



一仔第一天都識拎走d夾,但話过佢no no后,他暫時都肯合作無再拎了。*B-) cool




另外,買安全夾時,相明明係one pack兩件,点知買既時候,如落单1pc,只比一隻,要落单2pc先比one pack,如果一仔媽有留意到訂单上的總价錢,就唔會又擺烏龍。*#:-S whew!


依兩本講科學和太空的書,會等一仔大d唔会咬野時,先比佢睇。









睇到blog 友阿肶媽買了类似的神奇畫布,先知有咁神奇的發明。*8-> day dreaming

因用水筆,畫完5分鐘后,筆痕會自己消失!*=D> applause

那真係唔怕一仔拎住d筆周圍畫。

但一仔喜欢玩支筆,又咬筆頭,好彩只係请水,都唔怕!





之前見一仔喜欢床頭既鋼琴音樂盒,但個蓋有玻璃,唔敢比一仔玩,估唔到有全木的音樂盒買!



一個比小表姐,一個比一仔,唔同顏色,唔同公仔。

小表相果個既公仔得意d,但忘了影相。*:P tongue

個音集盒拎出來后唔夠5分鐘,有隻腳已經甩左,好彩一仔爸用AA超能胶就痴番好了。*=D> applause


隻紅色沙蛋,一仔玩唔夠半日,就被扔爛了,跌晒入面幾十粒好似保濟丸咁细粒的铁珠仔出來,拿拿林執番晒拎去扔,當然有漏網之魚,第二天地上仍见到三、四粒!*:-? thinking

其他的玩具,會分階段比一仔玩的!

16 則留言:

  1. 一元國際轉運係咩黎架,點玩法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係特別推廣,已經完了,抽到可以國際轉運既運費頭3kg只比一元!

      刪除
  2. 一仔媽媽好叻叻,我都仲係唔識淘寶....睇極都唔明D 集運....><""

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識集運,現在算係識國際轉運...因比了"學費"啊!
      所以,如果你要淘時有問題,可以隨時找我...

      刪除
  3. 抽到一元運費真係勁抵呀 ^^ 我同同事講,佢地都係抽到圓通咋,都ok嘅不過我唸係速遞員個態度會差啲囉~
    一仔咁多玩具又有排玩啦 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仍想淘,下一個目標書枱,直髮器,肚B媽有無好介绍?

      刪除
  4. 如果抽到1元順豐就好咯! 不過而家都好抵呀!

    回覆刪除
  5. 我本來都想買神奇畫布,不過寫咗出嚟啲顏色好似好淺色咁,你淘嗰張寫出嚟啲顏色深唔深呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我返屋企試左,深呀!
      係未支水筆唔夠水呀?

      刪除
  6. 嗰本Space的書我都有買俾阿肶,不過佢有排都未識睇,哈哈!

    回覆刪除
  7. 呢套科學書, 一仔而家識睇未呀? 我都有興趣入晒全套, .. 不過似乎係我自己想睇多d..

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未比一仔睇,怕佢粗手粗腳會撕爛多,不過,你咁問,我都係搵日比佢睇,睇下佢有嘜反應先? 因佢對故仔書無興趣,我拎出來睇,佢會幫我蓋番麻本書。

      刪除