2013年9月25日 星期三

等奇蹟

有個好朋友,兩口子起初打算享受二人世界,十多年后的今天,希望家里多一個小朋友!

最近一年已去廣華医院睇女中医,如果bingo,都已是"超"高齡產婦,但現在仍未有聲氣!

之前係打避孕針,係未打得耐,所以無得生呢?

如果我有中六合彩頭獎的機會,寧願用它交換令我好朋友快d bingo又生個健康可愛BB!

唔知各位網友有無好方法介绍呢?

27 則留言:

  1. 一仔媽媽,你個交換真的好感動啊,你好朋友知道一定都會好touching....
    佢會唔會考慮 "人工" 啊?

    回覆刪除
  2. 其實叫你朋友人工, 都唔係唔自然, 我同事都係. 都係用返老公的精子同你朋友的egg, 係咪?! 如果係高0, 快d去做"人工"la! 我同事都搞左半年先至"人工"到!! (佢同你朋友個case好似, 突然話想要bb的)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早已問了啦,但佢話唔會去"人工"喎,而我明白就算用"人工",都未必得。
      真係皇帝唔急,急死太監我地呢!

      刪除
    2. 順其自然啦, 當事人都未急, 一仔媽都唔駛太心急啦~~ ;)

      刪除
    3. 她已是"超"高齡產婦啊,所以我替佢心急!

      刪除
  3. 一仔媽你真係好好,你朋友知你份心意都一定好感動!
    超高齡又唔想人工,其實要有個機會都低呀。之前我朋友睇個出名生B中醫調理左年幾都唔得呢,最終都係人工先成功咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 已勸過試人工呢,但唔肯...可能怕男會尷尬...

      刪除
  4. 又吾做人工真係好難喎...雖然人工都未必會成功! 如果吾得,不如去領養啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有講過領養的,但話沒有血綠關係,感覺會唔同,唉!

      刪除
  5. 一 仔 媽 , 你 朋 友 睇 見 你 0甘 講 一 定 好 感 動 0者 ! :)
    對 一 個 超 高 齡 產 婦 0黎 講 其 實 舵 bb都 好 辛 苦 , 所 以 你 朋 友 願 意 0甘 做 都 好 偉 大 呢 ~ 希 望 佢 0地 會 成 功 ,加 油 !:D

    回覆刪除
  6. 或者去睇下西醫,睇下女個子宮同男的精子有無問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. "男的有無問題",我都想知,但依個問題唔問得呀!

      刪除
  7. 我都睇過廣華個女中醫, 好似佢幾出名

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係你未生龍BB之前睇的嗎?所以bingo左?

      刪除
  8. 我係你朋友,睇到你呢篇blog真係會好感動!
    你朋友會唔會考慮吓睇西醫,應該會快啲有成果

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇西醫係想做人工嗎?但佢地唔考慮人工呀!

      刪除
  9. 你個friend係咪睇廣華個張醫師呀?我嗰時想要BB都睇過佢調理身體,好多人都話佢掂o架!不過最緊要叫佢唔好俾自己太大壓力,我嗰時都試咗成三年先有阿肶,正當諗住放棄嗰時先突然有咗,可能之前壓力真係太大,所以反而難有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係你睇了張醫師3年終於有左?
      佢話睇了張醫師身體真係好左!
      我就係唔敢再比壓力我朋友,所以只有係旁邊乾著急,唔敢再問佢,除非我有更有效的方法幫佢先再勸佢!

      刪除
    2. 但我個朋友已係"超高齡"產婦,所以我比佢更心急!

      刪除
  10. 會唔會睇中醫?
    大圍有個中醫 c 叫東叔,,,好多人睇佢~
    我有朋友睇佢然後 bingo
    佢叫 "潘衍東"

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問有詳情地址嗎?請問你朋友睇了幾耐就bingo?她係"超"高齡產婦嗎?

      刪除
  11. 一仔媽,你朋友有你既祝福一定會成功,唔好太擔心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上BK睇,原来有好多資訉,亦睇到有d超高齢產婦,我先安心d!

      刪除
  12. 一仔媽仲心急過當事人, 嘻嘻. 佢有你呢個好朋友真係幸運. 不過恕我直言, 如果一個人真係好想要一樣野, 就會咩方法都會去試齊...而唔會咁多避忌呢...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,可能....都唔知,總之唯有等奇蹟!

      刪除