2013年9月2日 星期一

Yahoo blog 關閉,要搬屋

暫時會搬去以下地步
http://annie-lau-mama.blogspot.hk/



亦可以到我的facebook

https://www.facebook.com/lauywa


2 則留言:

  1. 我都開左呀!但重未摸得熟!我見到你個blog唔知點add您!我一上手左就add您架啦!
    [一仔媽回覆09/05/2013 08:48:25]如果你有google +,原来就咁按追縱就add 到我了!
    [一仔媽回覆09/04/2013 11:56:45]先sign in 自己個blog后,再入你個blog,先copy 你個blog 條link(我通常copy到”hk/”),然后畫面最下按”查看網路版”,再见到右上角”资訊主页”,在”閱讀清單””新增”中paste條link,.我依個方法好麻烦。
    我见到google+可以按追縱便可,但我整唔到,可能我google+未set好d野,要再整整先,我觉得複雜個yahoo blog 好多!

    回覆刪除
  2. 咁快搬左家
    [一仔媽回覆09/05/2013 08:50:29]我只係新家写新posts,未搬,等睇定d blog友(如田鼠媽,肚B媽,燒腩仔媽)点搬法,我先搬!

    回覆刪除