2013年3月26日 星期二

一仔差d撞到隻眼

<1yr1mo>

今晚一仔爸比一仔媽早放工回家,一仔媽一回到家,一仔爸就報告一仔今日撞到隻眼
!



望真d,不止眼袋損了,連眼蓋都有損!



 



點損?一仔係網床上玩時,好喜歡短跑式走來走去 ~ 好彩係地磚上他知驚,總未開始咁走法!



一仔經常撞去網床鐵欄邊,有時都見佢識用手扶一扶去卸力!



跟住一仔就會磨牙咁咬個欄邊,日子有功,加上口水催化劑,欄邊塊布終於被一仔咬爛了!



但大意又深遠視的一仔媽居然睇唔到張網床已經爛了(每晚由新印印清潔,但一仔媽沒有複檢),仍比一仔在網床上短跑及磨牙,而個布窿愈來愈大,最後塊鐵片露了出來,一仔一撞麻去,就撞損了!




一仔媽估計當時一仔本能反應識咪麻隻眼,好彩,不然,損的應不是眼蓋了 ~ 諗到咁,一仔媽真係驚!
暫時網床用條大毛巾遮去了露鐵的位置,但見一仔依然好喜歡咬果個位置!







點解遮住了都係咬同一位置既?莫非一仔聞到自己d口水味?




不過,一仔媽擔心一仔好快就會識扯走條大毛巾!



一仔媽同一仔爸講不知可否幫襯果d街邊賣廣告話可以幫人補梳化既補番張網床呢?一仔爸話不可行!


如果大毛巾擋唔住,可能成張網床要報廢了!

P.S. 大懵既一仔媽突然醒起一仔返健康院打一歲針時護士派了一隻DVD,但因新屋的DVD機未裝番,電腦個speaker又唔知點解唔響,一仔爸一直好忙未有時間整(但 Candy 又有時間打到去二百多版既?),趁復活節假期要抽時間睇一睇先!
最弊係 : 一仔媽好似無印象隻DVD放左邊度?



3 則留言:

  1. 張網床就黎運佢唔住喇...
    乜有隻dvd咩? 係咪跟書仔? 我好似無乜印象...
    [一仔媽回覆03/27/2013 00:04:40]haha...我揾到啦,真係書連DVD嫁!
    [田鼠b回覆03/26/2013 23:14:40]hard disk 唔夠位...
    [一仔媽回覆03/26/2013 18:05:48]好似係跟書仔,我都要回家找下先!
    點解你比我還無印象嫁!?

    回覆刪除
  2. 你放佢係床玩吾會叫咩?我相信好快就困吾住啦
    [一仔媽回覆03/28/2013 08:47:39]一時叫一時唔会,要睇一仔果刻心情及網床上的玩具是否夠吸引!?
    只要一仔未識爬出来,暫時都ok!

    回覆刪除
  3. 可唔可以用針線縫一縫呀?或者條毛巾cut細啲同埋整啲繩響2邊,穿過網床啲lon lon黎打結,咁都可以拆出黎洗嘛。
    原來網床都會有危險,唉我真係後悔買左網床當床仔畀肚b瞓覺,宜家肚b識企又驚佢爬到出黎,但如果教到最低一格,"暗"完佢瞓覺放番落網床條腰又會好辛苦,真係錯晒
    [一仔媽回覆03/28/2013 15:58:30]一仔張網床只係用來困佢一陣,行開行麻煮飯去廁所都可以,都好有用!如果一仔識爬出來時,那就真危險唔用得了。
    但如果用來放落床瞓,又真係好傷腰咋!
    瞓覺一仔係用子母碌架床,好彩佢一瞓醒,多數會出聲及坐定定。
    張網床個欄邊有d似風帆布(屋企無依種布),如果一穿針,就無回頭,但可以考慮下....而d lon lon 太細,就算有咁幼的繩但唔夠力,又會比破壞王扯斷!

    回覆刪除