2013年3月20日 星期三

跌倒兼流鼻血

當初playmat買了回來后,嚴禁一仔走出playmat外,因都係硬地磚。

如果一仔一踏出playmat,我地即刻同佢講 no no,又叫又捉要佢行番入去。


前幾天比一仔試過通屋行后,現在日日有機會佢就會通屋行。


如果欄住佢,佢都會穿出來,已經試過撞到附近傢私幾次。


今晚總clickclick腳,五體投地在一仔爸媽面前趴到地磚上,扶都扶吾切,一仔即時大喊。


起初一仔媽以為脷底有血,好錯係睇錯,只係脷筋較紅。

但不出一分鍾,見一仔兩個鼻窿同時都有少少鼻血龜速咁滲出來,果刻真係好擔心,好彩都只係滲了果少少后,無再有鼻血!

10 則留言:

  1. wa~跌到流鼻血,真係嚇死!!
    [一仔媽回覆03/21/2013 19:12:02]有嚇親作,但第二日又通屋走>_<
    [Gen回覆03/21/2013 16:23:21]佢有冇嚇親呀?
    [一仔媽回覆03/20/2013 18:58:40]好彩無事!

    回覆刪除
  2. 識行識走真係驚會易跌易撞!
    [一仔媽回覆03/20/2013 18:58:15]係lu!

    回覆刪除
  3. 哎呀,好恐怖!我都要開始搜索下gate啦
    [一仔媽回覆03/22/2013 14:43:01]樓上Mrs. Chu 講既更恐怖!

    回覆刪除
  4. 嘩 !真 係 嚇c喇 !! 係 咪 男 仔 都 係 曳 0的 呢 ?
    [一仔媽回覆03/22/2013 16:39:55]我聽到都替個小女孩感覺超痛,那她無了兩隻門牙點箅? 等換齒時再生番?
    [Mrs. Chu回覆03/22/2013 14:11:39]未必架,我個fd話佢個女(歲幾)有次發脾四響度跳跳下都撞到落啲木傢俬度,撞到2隻門牙飛埋出黎流晒血咁架,聽見我都驚驚

    回覆刪除
  5. 流咁多血真係陰公呀! 不過跌過一次佢應該識驚喇...
    我地最初都想田鼠b淨係喺張地墊上面玩. 但基本上由佢開始識爬已經運佢唔住, 俾佢通屋爬, 而家就通屋走...
    [一仔媽回覆03/22/2013 15:05:02]依次只係滲好少血,上次撞親D牙肉流血多好多!
    唔識驚,依然通屋走!

    回覆刪除
  6. OMG!!! BB一識行就易出事---扑親..撞親...
    一仔媽要小心哦~
    [一仔媽回覆03/22/2013 15:06:23]今次亦係睇住都跌得咁金!

    回覆刪除
  7. 心痛死媽咪啦!bb大左真係要成日睇住,睇少陣已經可以整傷啦
    [一仔媽回覆03/22/2013 15:06:39]今次亦係睇住都跌得咁金!

    回覆刪除
  8. 陰公豬,跌過一次,我諗下次一仔會小心...
    [一仔媽回覆03/23/2013 10:54:07]No..唔識驚,依然通屋走!

    回覆刪除
  9. 之前我地都有呢個煩惱,所以連圍欄外都舖了一格格地墊,但舖了清潔好麻煩,後來小豆子行得穩+上佢怕撞行得小心,觀察過都ok, 而家圍欄外已冇舖了~~
    [一仔媽回覆03/25/2013 08:30:52]小豆子一向是穩陣派,一仔係衝锋型。

    回覆刪除
  10. 嘩...一仔要小心D啵!! 成日跌親, 媽媽會心痛呢~
    [一仔媽回覆03/25/2013 23:09:08]今日又跌,差d撞到眼添T_T

    回覆刪除