2013年3月11日 星期一

一歲大的一仔 ~ 幼稚園報名 (1) v.s. 2012-08-02 新聞透視 - 生與不生

一仔三個月大時,在一仔姑媽提醒下,一仔媽才連忙幫一仔揾幼兒/幼稚園報名,因果時未確定幾時搬新屋,所以舊屋及新屋兩邊都要搵,果時一仔未戒夜奶、又要返工,又要泵奶,一仔媽超級唔夠時間用。
現在先有時間睇番,原來新屋只報了兩間幼兒園讀N班,兩間都好似係全日班。

果時聽人講全日班好過半日班,因半日班會將全日班的教學谷麻半天教,小朋友辛苦d。

但現在又聽人講全日班有半日是給小朋友瞓覺,所以都唔知邊個好d?

一仔係大仔,如果等K1先讀,好似又太遲,又會成舊蕃薯咁,所以想他讀麻N班先,始終學校教的有系統d!?又可以同其他小朋友玩,但會擔心病多d,及無學卷,要每月比全部三千幾學費啊! 香港政府快d連N班都資助麻啦!


人地話TKO的校網唔好,好多有能力的父母寧願將子女送去九龍塘讀。
一仔媽就無諗過了,原因好多 : 遠又要浪費時間搭車、貴,又要做好多準備功夫.....都係近近地讀TKO吧。

睇完依個成廿三分鍾既video,一仔媽好似又諗通了d,個人都鬆d...

不過,都會在TKO報多幾間幼稚園,但要等到18個月或兩歲先報名讀K1。




個video係一仔在美國的三姨email給一仔媽的,她可能都怕一仔媽會變成怪獸家長吧!

放心啦,一仔媽真係唔願花咁多時間及金錢幫一仔報讀又貴又遠的名校!

有用的網址:
http://www.teddykids.com/portal/school/
親子教育網

http://www.myschool.hk/district.php
18區幼稚園一覽

http://203.169.204.5/kindergarten/details.html?ID=607
教育局

2 則留言:

  1. 我阿B係大仔, 黎緊年中都要開始搵N1,我應該會俾佢讀半日試下, 如果屋企有人湊, 可以唔駛番全日, K1先再唸, 唸起要填form, interview 都好鬼頭痛><
    [一仔媽回覆03/12/2013 17:29:35]年中先搵N1? 好似有d已經一早開始報名了,唔好再等,快d搵睇下幾時報名!
    如果認住生多一個就要bb讀全日!
    最頭痛係面試,所以報多幾間,等bb 可以演習下,希望心儀果兩間係最後才面試!

    回覆刪除
  2. 謝謝分享
    [一仔媽回覆03/16/2013 08:23:08]he

    回覆刪除