2013年3月12日 星期二

吹泡泡 + 兒童遊戲室@坑口

估唔到搬了新屋后,剛過去的星期日,一仔爸可以一次過達成了一仔媽三個願望。

第一個 : 同一仔玩吹泡泡


一仔雖然未識玩,只係嘗試去touch,但表姐玩到好開心呢!

第二個 : 去圯遊戲室玩,一仔好有興趣,如果遊戲室再多d遊戲玩就好了。


第三個 : 已去探了路,但未帶一仔去玩,留待下次揭盎。

只係一個星期日玩了一個上午,一仔完全無瞓覺,到十一點半食粥時間,因扭瞓覺,只食了少少粥,跟住瞓了1.5小時......之后食同瞓都有d亂,居然晚上七點多瞓到第二天早上六點半才起身飲奶!

4 則留言:

  1. 一仔玩得好開心咁喔,好似好多小朋友都鐘意玩吹泡泡呢
    [一仔媽回覆03/13/2013 08:23:38]係呀,而且估唔到吹泡泡现在係咁大支,吹d泡泡又大!

    回覆刪除
  2. 一 仔 大 個 0左 好 多 啊 ! 見 佢 0係 兒童遊戲室搞 搞 震 呢 度 摸 0下 0個 度 摸 0下 真 係 開 心 !
    [一仔媽回覆03/13/2013 08:24:45]但过去幾個月一仔实際都無高过-_-!

    回覆刪除
  3. 瞓咁耐, 一定好攰喇! ha...
    [一仔媽回覆03/14/2013 13:32:39]he

    回覆刪除
  4. 我都覺得一仔大左好多呢,playroom設施好正呀
    [一仔媽回覆03/15/2013 08:35:51]日日对住,我又唔觉一仔大了,尤其無高到-_-!
    個playroom“正“在夠大,有地墊,但d玩具得幾款而己:-*

    回覆刪除