2013年3月11日 星期一

一仔开始食橙

曾在哪里睇過BB要過了一歲先好食橙,一仔已經一歲多了,可以食橙了。

剛过去的幾天,6pm幫一仔加了食兩片橙的時間,多d维他命c,希望幫助增强一仔既抵坑力,無咁容易病。


如果個橙唔酸,一仔都喜欢食,已出了六隻牙仔的一仔,细细粒的橙肉都可以食到了。

一仔媽嘗试比一细粒给一仔自己放入口中食,点知......一仔係放入一仔妈口中,一仔爸妈一齊見到都觉得好驚喜^o^

一仔爸即時話原来一仔都錫一仔妈既!

奇異果更加多维他命c,但如果酸,一仔唔肯食,擰晒頭兼走佬,一仔妈要再想想辦法。

9 則留言:

  1. 一仔咁乖識得餵番媽媽! 抵錫呀
    [一仔媽回覆03/11/2013 12:53:36]hehe

    回覆刪除
  2. 一仔真乖仔喔
    [一仔媽回覆03/11/2013 12:53:28]hehe

    回覆刪除
  3. 嘩,一仔餵番媽咪轉頭,真係冧死人啦
    好似話奇偉果係甜過奇異果喎,有冇畀一仔試下呀?
    [Mrs. Chu回覆03/12/2013 13:50:45]我未買過,睇電視廣告好似黃色肉,同埋一邊係尖尖地架!
    [一仔媽回覆03/12/2013 08:21:19]真係好冧^o^
    奇偉果係黃色肉嗎?去百佳见到有d淋到惹烏蠅,唔敢買。

    回覆刪除
  4. 好叻叻呀,餵返媽咪.....
    [一仔媽回覆03/12/2013 08:18:49]hehe

    回覆刪除
  5. 一仔好叻叻...會唔會榨橙汁俾一仔飲??
    [一仔媽回覆03/12/2013 08:18:33]唔会lu,因連橙肉食可以幫助咀嚼能力,又有纖维,可以幫助排便。

    回覆刪除
  6. 叻仔~~~~
    [一仔媽回覆03/12/2013 08:16:39]hehe

    回覆刪除
  7. Wow!開始食橙,好好啊!我阿女以前都係咁,酸唔食,甜食哂,好識食!
    [一仔媽回覆03/13/2013 08:28:51]hehe

    回覆刪除
  8. 一 仔 好 乖 啊 會 餵 媽 媽 食 橙 ~
    原 來 bb要 過 一 歲 先 可 以 食 橙 架 ? 等 我 仲 俾 0左 bb妹 食 添
    [一仔媽回覆03/13/2013 08:30:46]怕敏感而己,如果bb妹已食了橙又唔会敏感,可以继续食咋。

    回覆刪除
  9. 我都要開始比個仔食橙啦!佢剩係食apple同蕉多㗎
    [一仔媽回覆04/30/2013 19:11:26]一仔只蘋果同梨,西瓜、蜜瓜上年夏天食过,橙和香蕉,一仔嫌酸,唔肯食!
    [一仔媽回覆04/30/2013 19:11:09]一仔只蘋果同梨,西瓜、蜜瓜上年夏天食过,橙和香蕉,一仔嫌酸,唔肯食!

    回覆刪除