2013年3月28日 星期四

一仔今次咬爛了...

<1yr1mo>
一仔,媽媽平時知你係大力仔,網床被咬爛,媽媽原以为只是偶一發生事件,估不到幾天後,你竟然又咬爛了個發聲玩具电話



原来你d牙力總驚人!

明明今早媽媽出門時玩具电話完好無缺,但一回家就被你咬爛了!

一仔,你幾時先不会乱咬東西呢?

媽媽以后買玩具要睇清及諗真d是否对你安全先可買了。

5 則留言:

  1. 嘩,咁犀利既.....小心一仔吞左玩具啲膠落肚呀...
    [一仔媽回覆03/28/2013 15:31:21]所以現在要睇實佢咬什麼及買玩具要小心選擇了

    回覆刪除
  2. 小心D呀,佢地既能力真係無人知呀
    [一仔媽回覆03/29/2013 14:07:22]係lu

    回覆刪除
  3. 嘩 !! 真 係 要 睇 實 啊 ....0甘 一 仔 會 唔 會 咬 人 架 ?
    [一仔媽回覆03/29/2013 13:59:58]之前一仔只咬一仔爸,昨晚我連比他咬兩啖,一啖隔住條褲咬膝頭,一啖咬肚,嘩,原來六隻牙仔既牙都好尖!

    回覆刪除
  4. 田鼠b又好少咬野喎...
    [田鼠b回覆03/29/2013 23:01:36]佢都會咬下, 不過我覺得佢似試味多. 同埋未試過咬我地
    [一仔媽回覆03/29/2013 22:49:59]我以为个个b出牙仔都喜欢咬野添,咁田鼠b安全好多!

    回覆刪除
  5. 龍哈仔日記!2013年3月30日 晚上7:30

    一仔好勵害呀!不過好在龍哈仔而家仲未有牙!唔知將手指水塗在玩具和牙膠等物件上,唔知會唔會令D BB唔再咬具!(突然有咁特想!哈哈!)
    [一仔媽回覆04/28/2013 00:08:24]会嫁,但我唔会咁做!
    一仔姑妈將辣椒油加入可楽到,所以讀小二的小表姐唔食辣更唔飲可樂!

    回覆刪除