2013年3月18日 星期一

一仔坐沖涼盤

前幾個月當一仔扭計時,無意中比佢坐其他圓形的沖涼盤,一仔真的好乖坐定定。
后來一他爸問一個有三個女兒的同事,同事話三個小女孩都好喜歡坐沖涼盤。
所以某日當新印印放假,晚飯一仔爸媽食緊外賣而一仔又開始扭計時,又取個沖涼盤比一仔坐...


BB真係好似大人咁,貪新鮮,昨晚得一仔媽和新印印食晚飯而一仔又扭計時,再用依個方法已經唔work



4 則留言:

  1. 真要想想辦法,否則爸爸媽媽會好瘦呢﹗
    [一仔媽回覆03/19/2013 11:14:26]唉!

    回覆刪除
  2. 哈哈,好得意呀,一仔好鐘意依個小天地喎
    見一棟隻腳出黎,佢隻腳板真係幾大喎
    [一仔媽回覆03/19/2013 11:14:13]正一大腳一,新年前買了兩對鞋,已經好難穿入了,又要買新鞋呀!

    回覆刪除
  3. hahhaa...比 起 幾 個 月 一 仔 大 個 0左 好 多 ~~仲 百 厭 0左
    [一仔媽回覆03/19/2013 11:13:16]係呀,愈大愈百厭!

    回覆刪除
  4. 坐得好定, 呢個沖涼盤買得過!
    [一仔媽回覆03/19/2013 11:12:34]依個盤唔係新的,用了十多年la

    回覆刪除