2013年3月22日 星期五

影BB卡通造型相


一仔姨丈、姨媽真係好錫一仔,除二月時生日礼物送了变型車給一仔后,三月一仔又收到一份連一仔媽都好喜欢的礼物 ~ 就係去影BB 相,總要有造型選添及免費。

其实係姨丈、姨媽行开街經过Trendyland,要買$500 coupon ,先有得送此免費的影相套餐!


 


不過要注意買了coupon兩星期內要約期,只可星期一至星期四影相及選相,影相時要帶麻收據及coupon。好似拍攝時間只有半小時。







http://www.trendyland.com/


新的藍色玩具儲物箱都係Trendyland 買,特价$179, 四面都係胶板,相信会比上次纸板的儲物箱耐用d吧!?

另外,一仔媽亦要揾
d资料影全家幅相。


 


總之由去年年尾,一直未停過,都係咁忙,搬完屋后仍有好多雜物未執。

后記 : 謝謝小豆子媽發問,大意的一仔媽先再睇清楚及打电話去再問,原来影十幾、二十幾張,拍攝時間一小時(上次約期時話半小時咋),免費送一張相,余下如要檔案的,每张68元。


6 則留言:

  1. 同BB及全家人影番一輯相,一定好精彩呀!到時要同一仔set番幾個型頭!
    [一仔媽回覆03/22/2013 15:02:18]HEHE

    回覆刪除
  2. 我老公話影依啲相嘥錢,我成日同老公洗腦,希望有朝一日煩到佢同我同肚b一齊影相啦
    [一仔媽回覆03/25/2013 13:07:32]田鼠b 媽,那只田鼠b自己影呢?我覺得田鼠b同小檬哥比人影相都好乖企定定,唔似一仔好難影!
    [田鼠b回覆03/25/2013 09:40:36]可能我係女人身, 男人心, 因為我都唔鍾意影呢啲相...
    [BY回覆03/22/2013 19:04:38]我老公都係.....依D就係男人同女人既分別
    [一仔媽回覆03/22/2013 14:45:37]你先肚B去影bb相先!

    回覆刪除
  3. 快D影完分享下!
    [一仔媽回覆03/22/2013 22:26:53]無咁快呀,因我约了四月尾,果時一仔爸先有假放!

    回覆刪除
  4. 好期待你既靚相分享
    [一仔媽回覆03/23/2013 10:52:38]hehe

    回覆刪除
  5. 好抵,我地本來約左今日影家庭相,但husband今日要ot, 所以改期了,呢個bb造型都好有興趣呀,包幾多相?
    [一仔媽回覆03/24/2013 15:58:28]你咁問,我先再睇清楚及打电話去再問,原来影十幾、二十幾張,拍攝時間一小時,免費送一張相,余下如要檔案的,每张68元。

    回覆刪除
  6. 我好鐘意同BB影呢d相, 不過小b越大, 影相就越唔合作~
    [一仔媽回覆03/25/2013 13:08:06]一仔都係,好難同佢都到張靚相!

    回覆刪除