2013年3月28日 星期四

第一次用鴨咀杯飮奶,结果....

<1yr1mo>

一仔媽好想继续每個月写一篇回顧一仔的成長,奈何一仔媽太忙(其实可能亦差於適當分配時間),只好逐次写,將来都可以睇番!

健康院既書話小朋友最遲18個月要戒用奶樽飲奶,不然容易引致蛀牙,小朋友亦会好难再戒用奶樽。

一仔幾個月大時,一仔媽已買了Combi学習杯,但用飲管或鴨咀飲水,一仔都係飲得麻麻,最近這星期用鴨咀杯飲水才好似好d。

所以,今晚試用鴨咀杯餵奶。

當時差不多九点,一仔扭計,因一仔媽唔比佢行埋部电腦又开又关,而飲奶時間已到。

一仔起初都唔願吮個鴨咀杯,趁一仔稍微安靜番睇电视廣告時再比佢吮,如是者吮了兩三次后,一仔扭計不願吮...之后一換番奶樽,才乖乖继续飲奶!

第一次用鸭咀杯飲奶雖失敗了,隔幾天后一仔媽会再試!

4 則留言:

  1. 乜咁快要戒奶樽架喇? 但我見啲朋友啲仔女, 幾歲人都仲用緊奶樽喎!!
    [一仔媽回覆03/28/2013 14:34:25]用到幾歲先戒奶樽,咁有無蛀牙呀?同麻,係未仍要烚奶樽?
    [愛美媽媽回覆03/28/2013 10:26:10]我媽話我知...當年我都用到成3歲先戒, 哈哈~
    [Mrs. Chu回覆03/28/2013 10:14:43]係喎,我朋友話佢個仔3歲都用緊奶樽啜緊奶嘴喎

    回覆刪除
  2. 我都試左兩三次朗朗先成功用鴨咀杯食哂成支奶...試多幾次就得...
    [一仔媽回覆03/28/2013 14:35:56]朗朗幾大試?有無好似一仔咁扭計?

    回覆刪除
  3. 我都聽過吾好再用奶樽,但係咪咁容易戒到呢?
    [一仔媽回覆03/29/2013 10:09:57]昨晚試第二次,一仔一見到鴨咀杯裝奶已經喊,一仔爸整估佢,先比個空的奶樽佢,當佢好開心想開口要吮時,即轉放番鴨咀杯,一仔即喊番...最后要倒番奶入奶樽餵!

    回覆刪除
  4. 鴨 咀 杯 真 係 唔 易 學 , 靜 係 用 0黎 俾 bb妹 飲水幾 次 都 唔 識啜 ...反而 用 飲 管一 次 就 得 ...真 奇 怪 ...
    我 朋 友 個 女 識 行 識 走(2歲 ?)都 要 奶 樽 飲 , 後 尾 我 0地 笑 佢醜 怪 ,之 後 都 有 里 埋 飲 , 再 之 後 話 大 個 女 自 動 要 用 杯 了 ~
    [一仔媽回覆03/29/2013 10:10:36]一仔用飲管麻麻!

    回覆刪除