2013年3月28日 星期四

一仔食軟飯的進展

<1yr1mo>

自從一月睇到blog 友小豆子媽話帶小豆子返健康院打完一歲針后,小朋友要开始轉食三歺固体,所以,待一仔二月達一歲時,一仔媽开始嘗試幫佢轉食軟飯。

起初一仔媽有d擔心,因之前一仔唔喜欢食结既粥,而軟飯有d似結既粥。

所以早上十一点半果歺粥,仍要煲,另叫新印印用新飯煲煲軟飯兼蒸餸给一仔食。

食了軟鈑+補粥(如相片既份量)差不多一個月了,好彩好顺利,一仔亦食得晒!

左面大碗係粥(份量係以前一餐粥的一半 = 1/4杯米),右面細碗係軟飯 (=半杯米)

昨天更開始將早上十一點半餐改為全軟飯,用相中的大碗,一仔差不多食晒一整碗。
(有叫新印印依然要煲粥,待試多幾天一仔穩定食軟飯而不用補粥后,才會十一點半只食軟飯,下午四點半依然食全粥 )

好奇怪,用一杯米份量係煲兩餐粥,但昨天用一杯米份量煲一餐軟飯,一仔居然都可以差不多食晒,一仔係未大食呢? 食到肚仔都脹晒!

*********************************************************************************

同一時間每晚的晚歺約八點鍾,亦额外用新飯煲的蒸架蒸bb餸,飯就同我地大人一样。

飯撈麻d餸后,有相片中细碗的3/4份量,有時食得晒一碗,有時只食幾啖。

一仔坐在high  chair 上和我地一起开歺,一仔媽会先餵完一仔食,然后才自己食。

有試過自己一邊食又一邊餵一仔食,一仔肯定食唔晒。

然后 八點半至八點九再補奶。

***********************************************************************************
上兩個星期日,同一仔去飲茶,一仔姑媽餵一仔食腸粉,一仔都食到呢!

前幾晚食日本野,比剪碎了既拉麵給一仔食,當然一仔都食得ok!

昨晚食飯,連續有兩粒柳梅太大粒,一仔都識吐出來呀!




2 則留言:

  1. 一仔有進步,真係好安慰喔
    [一仔媽回覆03/29/2013 14:11:52]係呀!不過其他野仍待加強訓練!

    回覆刪除
  2. 一 餐 一 杯 米 都 差 唔 多 食 得 晒 咪 仲 大 食 過 大 人 ? 好 強 呀 ! 想 問 0下 , 幾 多 歲 先 食 大 人 野 架 ?
    [一仔媽回覆03/29/2013 14:18:55]健康院書話一歲可以用低監、用薑、蒜、蔥來調味。
    見一仔仍然食無調味的都ok,晚上我都依然會分開蒸送比佢食住先,係出街避免唔到先食大人野,不過都以清淡為主!

    回覆刪除