2013年3月26日 星期二

鯇魚腩

前幾天blog 友肚B媽煲鯇魚粥覺得多骨,一仔媽建議買鯇魚腩(以前細個食得多,但都係到現在要煮比一仔食先知叫魚腩),一仔媽形容係"連住魚泡"果part,有d似迷你版的肋骨,d骨好大條而容易挑出來,而另一blog 友bb妹媽形容得更貼切“肚個位就係腩,即劏开魚肚攞內臟”果part。

今早去街市買鯇魚腩,影麻相,圖文並茂,會更清楚!



一仔媽唔識分大魚和鯇魚,bb妹媽話鯇魚塊鱗大d。
老板劏魚時,一仔媽專登碌大雙眼望實,d鱗真係好大塊!
下次又試下買大魚,睇下d鱗係未細塊d先!?





**不過,bb妹媽,當d鳞刮乾淨後,總有無方法去分鯇魚定大魚呀?**


原來魚泡只係左邊有,咁無魚泡既右邊是否一樣少魚骨呢?




魚肚連魚泡



依一部份連魚泡36元,請老板再幫我切三份一留給一仔食。




不過要留意,魚腩中只係魚肚果邊d骨大條,另一邊魚背d骨都係幼細唔適合比BB食(一仔媽自己都唔喜歡食)。





之前唔知点解,一仔媽總覺得鯇魚多骨d,但一仔爸話人地打边爐都係用鯇魚肉,咁又係喎!

而且,鯇魚腩比大魚腩甜d咋!

肚B媽問有什麼好方法挑魚骨出来?
其實可以左右手各用一枝西餐的鐵义一齊去挑,因手感會好d!

蒸魚方法:
魚洗淨,印乾水,用半湯匙鹽醃,加薑蔥放魚面,滾水後用中火蒸10分鍾,倒去魚汁,再放蔥在魚面上,魚面上淋上熱油,再淋生抽。

6 則留言:

  1. wah, 原來內有血腥鏡頭. 我諗我都係做唔成master chef la...
    不過都多謝一仔媽, 你真係好有心機影俾我地睇呀!
    [一仔媽回覆03/27/2013 17:48:45]hehe,如果叫我自己落手落腳去劏,我都唔敢!

    回覆刪除
  2. 我都仲未識分鯇魚腩係點既樣,所以我只係買鯇魚尾煲湯俾朗朗食...你真係好有心機,影埋相做哂功課,勁!!!!
    [一仔媽回覆03/27/2013 18:57:53]我唔識煲魚湯呢!
    那你可以試買鯇魚或大魚腩蒸比朗钥食,真係好食咋!
    可惜我老公怕魚腥味,我要等他返中班唔係屋企食飯先可以買魚比一仔食!

    回覆刪除
  3. 好驚呀D血腥相...我仲要食緊lunch.....
    [一仔媽回覆03/28/2013 08:56:08]sorry 呀>_<
    平時我影一仔d相麻麻,影劏魚反而咁“清楚”-_-!!

    回覆刪除
  4. 一仔媽圖文並茂,好pro呀!個阿哥又咁好畀你勁影相
    不過死啦,我本身唔係好食魚,對我黎講好似隻隻魚樣都差唔多,我唸我會直接叫街市啲阿哥切畀我就算
    [一仔媽回覆03/28/2013 12:04:31]係阿叔呀! 我諗佢認得我,幾次都係我最早幫襯買魚!我無問佢,直接影嫁!
    你怕魚腥味嗎? 我好喜歡食魚,但對認魚、認菜都係超差!

    回覆刪除
  5. 婆婆都係買呢d魚俾小b食架....
    [一仔媽回覆03/28/2013 12:01:02]Yeah, 好好味,我自己都喜歡食!

    回覆刪除
  6. 當d鳞刮乾淨后點 分 ?<--靠 運 氣 !
    我 諗 請 教 0下 賣 魚 0的 呀 哥 呀 姐 ,如 果 你 知 道 都 講 我 知 啦 ~~
    其 實 買 咩 魚 都 好 , 個腩 都 係 小 骨, 肥 &滑~
    其 他 魚 ,背 脊 位 (唔 知 係 咪 0甘 叫 )個 頂 部都 有 一條 肉 好 易 起 , 仲 有 面 珠 個 兩 舊 肉 都 好 滑 不 過 好 細 粒 ~ 你 鐘 意 食 魚 一 定 知 啦 ~~
    [一仔媽回覆03/29/2013 10:05:03]背 脊 位 (唔 知 係 咪 0甘 叫 )個 頂 部都 有 一條 肉 好 易 起 >>依個好似唔知邊度呢?

    回覆刪除