2012年8月31日 星期五

六個半月大的一仔第二次Toilet training

今早7點幫一仔換片片時,突然見到有少少臭臭開始慢慢湧出來,一仔媽在一、兩秒猶豫之后,即刻抱一仔用便便桶。

起初一仔都有輕微程度的喊,可能一不習慣坐便便桶,可能二係臭臭有少少硬,一仔痾既時候有D痛。

一仔媽一邊教一仔用兩隻手扶實便桶兩邊的扶手,一邊呵一仔唔好喊,一邊將便桶由BB房推去客廳,不停郁便桶 ~ 就像坐BB車時,一仔都喜歡BB車不停郁,喜歡那搖晃的感覺,又真work,一仔無再喊,乖乖坐係便桶上,又或臭臭已出了來,不怕痾痛。

一仔媽一開始亦用紙巾遮住JJ,輕輕用手按下JJ,但3分鍾后一仔都無尿尿,一仔媽快手快腳抱番一仔上床繼續換片,原本準備好的濕紙巾都無用到 ~ 用便桶的話會用濕紙巾清潔,較方便。

清潔便桶 : 由於預先鋪了兩、三層廁紙在便桶內,所以清潔時很方便,將臭臭連紙巾倒進廁所內,然后用水沖幾次便便桶,用紙巾將便桶內外抹乾,在便桶內再鋪定兩、三層廁紙留下次用。

后話 : 得閒時,要試多幾次抱—仔去坐便便桶,好讓他習慣坐便便桶的感覺。

1 則留言:

  1. 我仔仔原來有便意,一坐便桶就冇哂,唉
    [一仔媽回覆09/04/2012 09:51:08]咁若你唔抱小豆子去便桶,他就可以開大無問題? 平時有無比他坐下便桶當坐椅咁坐(唔除片片)?

    回覆刪除