2012年8月29日 星期三

六個月大的一仔便便有血

27/8 (一) 晚上放工回家印印同一仔媽講一仔白天便便有血,還大喊 ~ 不是因為第一次用便便桶,再詳細問,原來係一仔痾些硬便便先,后才有軟的香蕉便便,那怪不得啦!

一仔媽估便血原因有幾個 :

1) 一仔媽25/8(六)開始收人奶,早上5點多果餐埋身餵人奶已停了,等一仔6點叫飲奶,才餵奶粉60ml,聽聞人奶水份較多,以前天天都有一至兩次用奶樽餵人奶,但現在只能隔天一次,而一仔飲水的份量亦不夠。

2) 26/8(日)一仔媽比了兩餐粥(柳梅+節瓜)一仔食,雖然食完
有飲水,但應還不夠。 幸好星期二一仔有少少便便但沒有血,星期三(今天)—早有番臭臭的香蕉軟便便。

不過,一仔媽都依然要做些改善方法,避免便血再發生 :

1)要一仔飲多D水
2)煲多D綠色葉的菜粥,如菜芯
3)食多D蘋果蓉、香蕉蓉

2 則留言:

  1. 你既印印又幾好喎......同你匯報一仔既情況,希望一仔再無既便便問題!!
    [一仔媽回覆08/29/2012 23:41:20]好彩我個印印都幾鍚一仔,印印在我生完一個月先到香港,她之前在新加坡及台灣做過湊B,所以識講普通話(但三地湊B方法有很多不同...所以我要她跟我的,幣在我係新手媽i媽,自己一路學一路教),但我和一仔爸只識少少呢,起初溝通好難,現在她晚晚做完家務睇電視,明我地D廣東話好多了。每天放工回家我都會主動問她BB乖唔乖,有無瞓、瞓了多久等等,順便訓練她放膽和我地溝通多D。

    回覆刪除
  2. 去便便呢個問題都好困擾我呢
    [一仔媽回覆09/01/2012 06:53:19]你指要小豆子用便便楠?

    回覆刪除