2012年8月7日 星期二

一仔今晚差D發生家居意外

晚飯后,印印在廚房收拾,我在客廳開緊奶粉,一仔在BB房的BB床 ~ 我們認為最安全的地方,點知突然聽到一仔大喊,頭兩聲喊聲我以為依個大喊拾扭肚餓喊,但跟住的兩聲大喊很不同,我即刻放低開緊的奶粉,快步跑入房,見到一仔打斜瞓在床上,左腳掌亦打斜差了入床欄之間卡住了,我快快幫他抽番腳掌出來,好彩只係紅了,並沒有扭到。

幫一仔抽番隻腳掌出來並抱抱后,一仔即刻收聲無喊,但個樣子有些似嚇親,呆呆地無表情,我順便教他 ~ 話他蠢蠢,下次唔好啦,會痛痛,danger,危險 ~ 希望一仔聽得明。

過了一陣,幸好一仔識笑番。

BB床有布圍欄圍住,當初一仔約三個月大由搖籃BB床轉去依張大BB床時,已發現一仔識得用手掀高頭頂的布圍欄,遮住自己個頭,所以我們已經用三個攬枕,頭頂、左、右擋住布圍欄被一仔掀起,但現在一仔識轉身,我地行開一陣,回頭床上的物件已大移位,包括他自己!

所以,要避免此意外再發生,或者要將布圍欄攝D落床褥與床欄之間,希望一仔不會再那么容易將布圍欄掀起。

後記:
1) 抱起一仔后,我即刻叫印印,好讓她知道一仔點樣整到及避免下次再發生。
2) 床欄之間有5.5cm闊,唔知是否符合安全標準呢?




2 則留言:

  1. 就咁看都好闊, 想唔到會卡住, 最緊要冇事就好, 佢地真係好勁, 咩都拎來玩, 又整高, 成張床亂晒

    回覆刪除
  2. 真係要時時刻刻睇住,好彩當時他識大喊!

    回覆刪除