2012年8月5日 星期日

煲粥 (2) Day 178

昨天星期六短週在家再試煲粥,2湯匙米洗淨+剛煲滾的320ml熱水放入保溫杯內,焗了兩小時后(仍未開花),大火煲滾轉細火,前后煲了約20-30分鍾,用鐵飯殼筆起20ml的粥,依然煲唔到健康院的稀度。

一仔起初好似好有興趣,但食了幾啖后不再食,轉食Healthy Times cereal 7tbsp 溝60ml 奶,后再補120ml 奶。

*********************************
星期日從雪柜取出星期六有多的白粥,加少少水,中火煲滾后轉慢火煲2-3分鐘,攤凍15分鐘后給一仔食,他今天食了好多啖先停,應該都有10ml呀!

之后未夠一小時,有bubu,比平時臭好多!

—仔係一點食白粥,1:15pm補了120ml奶,點知未夠5pm,一仔4:20pm已喊肚餓了。

2 則留言:

  1. 加油...有進步, 慢慢佢就會食得多0的...先可以代到一餐奶..

    回覆刪除