2012年8月14日 星期二

煲粥(3) ~ 保溫壺


 


我又在永安買BB用品 ~ 依套保暖壺/杯,個瓶可以保溫67度達6小時,現特价$339,到一仔一日食到兩餐粥時,12點煲好餐粥,到5點再食時D粥依然在60度以上,附合健康院DVD提議的安全標準 ~ 保溫60度以上才可防細菌滋生。

永安個sales話個壺焗兩個鐘后,米都會變成潮州粥! 那真的要試下才知道…

原本打算一次煲兩天粥,那第二天會慳時間好多,但我D媽媽同學話BB要食新鮮食物才有益,所以明天開始D粥會改為天天煲了,希望依個新保溫壺真的幫到手,熱水浸米兩小時后,我唔需要變潮州粥,能開晒花已經好好了。


2 則留言:

  1. 可以出街用,我都買左個bb粥煲
    [一仔媽回覆08/15/2012 18:53:28]那你不用睇火,對嗎?咁要㷛幾耐?

    回覆刪除
  2. 好用嗎? 我都買左個象印, 諗住焗粥俾個仔, 方便d!
    [一仔媽回覆10/04/2012 13:41:57]可能BB飲奶愈大愈唔專心,一仔都係咁,過一陣我會再比一仔飲,如果都唔飲,就交印印出馬 ~ 一定拈!
    除非一仔真係唔飲,都試過幾次這情況,所以可想而知那些有厭奶期的BB媽媽,一定好擔心。
    [田鼠b回覆09/29/2012 08:19:16]唔係淨係食糊仔果餐呀. 佢上個禮拜餐餐都食唔晒咁滯, 可能有小小厭奶. 不過呢個禮拜又好番喇! 希望佢繼續肥肥白白. yeah!
    [一仔媽回覆09/29/2012 03:15:57]係果餐奶會飲少D!
    [田鼠b回覆09/12/2012 17:00:44]thanks for your suggestion. 佢一個月前開始試食緊糊仔la (每次30ml)! 好似都幾鍾意食. 諗住食埋呢盒糊仔(Holle)就開始俾粥仔! 不過佢有時飲奶會少左...唔知係咪因為食左糊仔呢.
    [一仔媽回覆09/12/2012 13:46:34]無潮州粥咁爛,所以要再煲20-30分鍾,要煲到比潮州粥更爛更細粒,BB才會食呀。
    田鼠b食糊仔了嗎?如果未,你可以幫他試下 Healthy Times Brown Rice Cereal,田鼠b起初可能只食幾啖,等他習慣了用匙餵、他又喜歡食后,才慢慢加糊仔份量,然后轉食粥仔。
    [田鼠b回覆09/11/2012 14:33:23]爛d既意思係咪即係好似潮州粥咁呀? 我想佢食新鮮粥, 但一開爐又要煲一大煲同埋要睇火, 所以我想試下我既方法先. 試完話你知啦!
    [一仔媽回覆09/11/2012 13:21:00]你已經試過這樣焗會變成粥嗎?
    我臨瞓前用熱水浸米,第二朝10點只係爛D,要煲20-30分鍾才ok。
    有Blog媽媽試過用攪拌機,出來效果似糊仔,BB麻麻食啊!
    [田鼠b回覆09/11/2012 09:35:39]我諗住唔煲. 每晚浸定d米, 第二朝就擺落象印焗, 到放工番黎就有得食! 唔夠綿既就再用攪拌機...
    [一仔媽回覆09/11/2012 01:04:07]好用呀,早上11點煲好的粥,即刻倒一半落去當第二餐保溫,下午5點食時溫度剛剛好。

    回覆刪除