2012年8月18日 星期六

煲粥(4) + 香蕉船 + Start Toilet Training

六個月大又9天 一仔今天係連續第15天食粥,已食過菜芯(原來BB唔怕草青味)、菜芯+大魚腩。

 菜芯粥

今天星期六短週,專登同印印去街市買$10柳梅(要一早先有得買,晏了就賣晒)及一條細紅籮蔔(大size用來煲湯的)。

約1.5湯匙米預早兩小時用熱水(300ml左右)放入暖壺浸,效果未開花,加熱水大火煲滾后,放入已攪碎的材料,再滾后轉慢火煲15分鐘 ~ 因有豬肉要煲耐少少又會出味D(同事及媽媽同學教),之后印印再用濾網隔渣 ~ 效果似好杰的糊仔,份量有100ml(更正 ~ 份量應有240ml以上)。

    

原本11:45am開始食,食完后1:40pm(我已出了街)再補60ml奶,印印話唔補奶粉,一仔唔瞓覺。

印印話我話大粒粥一仔唔食,所以她用濾網隔,起初我覺ok,但見一仔食了咁大碗后又再補奶粉 ~ 那我覺得太多了。

我同印印講話怕太大碗,她可以試半碗不要隔渣的,等BB飽肚D不會食咁大碗,印印話D豬肉大粒,BB唔食,所以依然要隔渣!

仔呀仔,你食多一星期,等媽媽星期日再煲粥,D米要細細粒,你又合作食而不需補奶粉,我才好叫印印跟我的煑法!

(2012-8-20 星期一,一仔可以食晒一碗隔了渣的粥糊160ml,不用再補奶粉)。

香"蕉"船 + Start Toilet training
自從一仔食粥后,兩、三天才一次水狀有渣便便,今天突然出香蕉便便,還很大碗,有D措手不及,印印話BB可以開始用便桶了。
(2012-8-20 又有番水狀有渣便便,還一日三次!)


點知可能係第一次用唔慣,一仔大喊...

過了一陣后,當玩的,比一仔著住片片再試坐便桶,他識捉住便桶兩邊既扶手,無喊,ok喎…但下次真便便時唔知會否依然咁乖坐定定唔喊呢?





 

1 則留言:

  1. 咁樣整啲豬肉蓉真係糊狀好多喎!等我試下先
    [一仔媽回覆01/11/2013 23:10:30]只係印印用依個方法,但我自己無試过咁整,花功夫好多,寧願加多D凍滾水,亦可变糊狀.

    回覆刪除