2012年8月25日 星期六

Combi 餐椅椅套

嘻嘻,终於買到Combi 餐椅椅套替換了,可惜不知在哪裡可以買埋果條安全帶呢? 因一仔成日咬條帶。


    
Made in china but sales to Japan. $148 包郵費,賣家Sugar 好nice,晚上銀行過數,第二天寄出,第三天已收到了,還是郵差送上門呢!

http://blog.yahoo.com/_L5AKBKTBYG5YV6CR5CEKMTGKUU/articles/108879
 

有小雞及米奇款,我買了小雞款。
今天嘗試換了用依張新椅套,質地ok,但尾端沒有原裝那條繩,不可以固定下罷。

 
不然,依張椅套真的幾好,價錢合理啊,還要100% cotton!




3 則留言:

  1. 有親人轉贈呢張椅俾我呀,不過我只係洗左就算.........
    [一仔媽回覆08/26/2012 03:53:20]依張椅好好用嫁,平放可以當床,下面四個轆收起可以當搖床,現在大了可以當餐椅,早上5點多餵完人奶,可以幫BB換片,最重要係它有安全帶,行開行麻放BB坐它一陣都安全。

    回覆刪除
  2. 條安全帶可以打電話去Combi的香港代理嗰度訂,訂咗去BeBeDream攞!佢肩帶同腰帶係分開賣的,好似各自賣百幾蚊。http://www.combi.com.hk/contactus_chi.htm
    [一仔媽回覆08/29/2012 10:33:33]我send 了email 問個代理,回覆椅套 HK$300,一套安全帶 HK$280,可送貨。
    [一仔媽回覆08/27/2012 17:50:52]謝謝你的提供 ~ 但貴啊! 以前好似曾經在荃灣鱟地妨的鋅鐵鋪見過類似的,但現在它重建中,要年尾再去睇下先!

    回覆刪除
  3. 好靚ar
    [一仔媽回覆09/01/2012 14:42:09]忘了說,它沒有原裝那么厚,我喜歡厚身D。

    回覆刪除