2012年8月22日 星期三

一仔做了大耳窿

由上個星期開始,加加麻,一仔被蚊叮了十多口,手臂、大姆指、腳板底、腳跟、腳邊、大腿、額頭、耳邊、頸后都有。
 




由於消委會七月才公佈超聲波款的滅蚊器效果存疑,經99、媽媽同學、同事介紹下買了"殺他死"的插電滅蚊燈,它無註明啱BB用,雖擔心但都照用。

http://www.consumer.org.hk/website/ws_chi/news/press_releases/p42905.html


  


買了兩盒,一盒放梳化附近,一盒放BB床附近。


$59元一盒,己包一支原價$45的refill。 希望D蚊快快遠離一仔。


 

另外,媽媽同學S教用稀釋了的滴露抹叮口,一仔媽就手手腳腳(除了手指頭及腳趾公,因一仔會哎)都抹,沒有搽任何藥膏,都ok喎!

1 則留言:

  1. 原來一仔都試過畀蚊咬咁多撻,10幾粒全身都有喎,真係心痛死
    多謝你嘅分享呀,我宜家乜都要試下!
    [Mrs. Chu回覆03/12/2013 08:07:13]我暫時會用蚊帳頂住先,都搜集定戶內戶外防蚊方法,你講得啱呀遲啲熱啲就仲多蚊,要快啲解決先得!
    [一仔媽回覆03/11/2013 18:35:48]漏了講,我觉得天氣一轉多d蚊走出来,我会換麻牀单。再嚴重d我会用滅塞噴霧氣。
    還有就快夏天,可以去屈臣氏或萬寧買定d防蚊貼及防蚊帶出街用。

    回覆刪除