2013年8月12日 星期一

HIPOT(一鍋館)@APM 六樓

<1yr6mo>

嫲嫲七月頭身体唔舒服,入了医院,好彩好快出院,一仔爸应承了同嫲嫲去她好喜欢打边爐的HIPOT食,趁星期日一家大細,再约麻一仔爸好朋友肥仔哥哥(一仔媽話未结婚的叫哥哥,结了婚先叫叔叔)一起出發!








調味醬自取,飲品加$后,每位任飲!



今次最乖,全部食晒!





有手机玩,一仔全程九乘都好乖,但只食了少少烏東,八点半趕到回家食粥仔后再補奶!



難得肯望鏡頭,又同一仔媽合照添!





4 則留言:

  1. 趕頭趕命返屋企餵粥? 我而家都係出街比hannah食野咋...
    [一仔媽回覆08/13/2013 11:26:38]無諗过一仔只食少少烏東,我地有帶奶粉,但一仔四点半瞓醒可能見到屋企多人,唔肯食粥,改飲了奶,所以八点半趕回家,希望佢食番d粥,好彩佢都食!

    回覆刪除
  2. 最後果張好sweet,媽媽果樣好冧添!
    希望女麻女麻身體健康!
    [一仔媽回覆08/13/2013 18:30:22]我都好喜欢依張相^o^
    多謝小高!

    回覆刪除
  3. 其實我覺得呢間野係幾難食下既...
    [愛美媽媽回覆08/21/2013 10:08:49]我本來都想試, 但係見田鼠媽話呢間野係幾難食下, 咁即係唔洗諗啦, 哈哈
    [一仔媽回覆08/16/2013 08:11:29]依間店子有什么小菜好推介?
    [田鼠b回覆08/15/2013 16:36:10]你指觀塘區? 近期我地鍾意去呢間:
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=135007&tc=sr1
    [一仔媽回覆08/15/2013 16:18:34]我地叫既都係大路野,已去了幾次,ok呀,尤其果杯棷汁冰!
    田鼠媽,那你有無第2間好介紹? 等我地可以去第2間試下都好!

    回覆刪除
  4. 合照~so sweet!
    [一仔媽回覆08/17/2013 09:44:36]hehe, thx!

    回覆刪除