2013年8月19日 星期一

健康院打一歲半針

<1yr6mo>

终於到期帶一仔去打歲半針,避免人多,约九点,連取退燒药,用了一小時多d而已。

*******************************************************
一仔爸問 : 約咁早,唔怕一仔唔夠瞓嗎?

一仔媽答 : 昨天影家庭相咁早出發,又唔見你問既?

一仔爸 hehehe...
************************************************************

先磅重,歲半可以企上电子磅磅,要除鞋,片濕要先換。

一仔企唔定,姑娘話有10.9kg,即大约24磅,比屋企磅輕2磅,上次磅重又係咁!

走既時候,一仔識同姑娘揮手bye!

等叫名再見姑娘。

姑娘問一仔飲食情况,一仔媽答早歺60ml奶开麥皮,再補60ml奶,晚上食飯后又補60-120ml奶。

十一点食軟飯,四点半食粥,八点食大人飯 >>> pass

餸呢? 豬肉、菜及其他大人餸 >>> pass

份量呢? 1.5個BB飯碗 >>> pass

食生果呢?8am 一個生果 >>> pass

食零食呢? 唔食。

姑娘話一仔食野ok,重量亦keep到ok 。

姑娘問有無改用杯飲奶,一仔媽答一仔嘗試用水杯飲水中,但未成功。

姑娘話要继续努力,因怕BB用奶樽飲奶瞓觉,一仔媽答唔会,因一仔5-10分鐘会飲晒。

姑娘將一個小公仔放在桌上,用匙根餵公仔,要一仔跟住做,一仔媽一見到即擔心,屋企都無比一仔咁玩過喎,但一仔真係做到,一仔媽先醒起一仔有時都餵一仔爸媽食玩具啦 >>> pass

姑娘將三個平滑的木積木搭高,示範了幾次,一仔都無跟住搭,但一仔媽答屋企一仔有搭高積木架 >>> fail

姑娘問一仔識指出五官嗎? 一仔媽答唔識 >>> fail

姑娘建議比一個公仔一仔玩,同一仔一起玩多d問五官。

屋企只得恐龍公仔而己。

姑娘問一仔識講什麼? 一仔媽答 mama, papa, 嫲嘛,依到,曳曳,a,b, w.... >>> fail

姑娘問一仔平時要物件時会点?一仔媽答一仔会手指指。

姑娘話一仔要再講多d,一仔媽都想,但一仔唔講,又有什么辦法?

姑娘問誰人湊一仔?一仔媽答工人。

姑娘問一仔平時同誰人玩?一仔媽答工人、爸媽、嫲嫲、小表姐。

姑娘問一仔識走了嗎?一仔媽答 Yes >>> pass

姑娘問一仔媽有其他疑問吗?

一仔媽問明年是否有水痘針打?姑娘答一仔应該無得補打。

一仔媽話一仔兩隻手臂凹位有汗疹,有葯可介紹吗?

姑娘話通常父母有某類敏感,如鼻敏感,bb就有可能有敏感(姑娘好似誤会了,一仔唔係有濕疹,只係汗疹呀)。

一仔媽已幫一仔搽了”宝貝濕疹膏”一星期,依幾天改搽生蒜頭。

姑娘話可以試下多d保濕,如去屈記買Aqueous cream。

最后,姑娘比了依兩本小册子,講3-6歲BB既進展。


姑娘話小册子中亦有提到4歲帶BB去健康院检查視力!

最后,姑娘話要兩歲约期,再跟進一仔的進展。

並囑咐我地睇番之前派既小册子講BB 2歲的進展。

走既時候,一仔又揮手bye!

跟住再见另一姑娘打針,今次打白喉、破傷風、百日咳、麻疹的四合一混合針,打在手臂上,支針又長又幼!

有了上次打針經验,打針前比定奶咀一仔含在咀里,一仔爸取出奶咀時居然跌了落地下,好彩我地出街係帶定兩隻奶咀。

一仔今次只er了兩声,完全無喊,走既時候又肯揮手bye!



姑娘話打依支針要留意頭三天会發燒,針口腫用凍布敷(一仔媽記得媽媽同事教用熱布,布凍了,再換熱的啊!)。

回家后,叫新印印久不久摸下一仔额頭有無燒,每4小時量耳仔,38度發燒就用退熱貼,又餵退燒药。



又教定她耳探器無電要怎樣換電。

希望一仔唔會發燒啦!

14 則留言:

  1. 好詳盡既報告呀, thanks!
    [一仔媽回覆08/23/2013 14:51:04]有架,我朋友個仔4歲視力有問題要跟進。另一個說話有問題,又有跟進。
    及可能係有關部門跟進。
    [田鼠b回覆08/23/2013 10:05:47]咁唔合格果啲健康院有無咩跟進呢?
    [一仔媽回覆08/23/2013 09:56:58]真係有漏呀,姑娘比了張纸及笔,睇一仔識否畫缐!
    [一仔媽回覆08/22/2013 05:44:39]hehe,可能都有漏架!

    回覆刪除
  2. 原來一歲半已經要識咁多野架啦,真係唔知喔.....
    [一仔媽回覆08/22/2013 05:47:37]健康院既小册子真係好有用架,記得睇呀,咁就会知道BB的進展是否ok。

    回覆刪除
  3. 一歲半咁多野問,我唸肚B都應該七成fail啦,淨係講野方面都輸晒(到宜家仲係講緊火星話)
    其實肚B一歲返健康院,始娘都話要畀下麥皮果啲當早餐,不過同奶奶講佢覺得餵奶方便啲,所以仲係3奶2粥 =_= 生果都應該極少 @_@
    [一仔媽回覆08/24/2013 06:24:30]下次见!^_^
    [Mrs. Chu回覆08/23/2013 19:43:31]叻叻一仔!所以你聽日下晝先去到大本營,我下晝同肚b返playgroup,等唔到同一仔媽見個面添
    [一仔媽回覆08/23/2013 19:02:10]無發燒呀,所以明天放半天假可以帶佢出来玩!
    [Mrs. Chu回覆08/23/2013 15:30:15]係架,好似話生果應該飯前唔係飯後吃,可能我餵得都係飯後所以唔好啦。
    等我試下桂格先。係喎,過左幾日,一仔冇乜野嘛?唔洗一仔媽擔心啦
    [一仔媽回覆08/23/2013 08:23:12]田鼠媽介绍的桂格即食麥皮,前排写”開始刷牙+麥皮早歺”個post有相及奶粉的份量!
    我只知現在流傳生果要飯前食先吸收好,而夜晚食難消化就唔知。咁夜晚比半個生果肚B食,好过全日都無吖。
    [Mrs. Chu回覆08/22/2013 18:55:07]咁一仔係食大人食果啲麥皮嗎?我睇啲group話有BB麥皮,用奶粉開,你會點整呀?我有時會夜晚餵少少生果,不過又有人話夜晚餵難消化,都唔知點好
    [一仔媽回覆08/22/2013 05:53:15]仍有三個比肚B練習呀!
    我觉得麥皮难餵过d稀粥,就算係碗边刮了匙根底,有時都会有麥皮跌落枱上。
    可以試下你放假先开始餵食麥皮。
    生果晚上由你餵都可以啊!

    回覆刪除
  4. 多 謝 一 媽 你 post埋 退 熱 貼 個 盒 等 我 可 以 認 得 睇 0下 邊 度 有 得 賣 !
    歲 半 應 該 expect再 講 0的 咩 呢 ? 我 見 一 仔 都 講 好 多 野 播 ...仲 會 兩 三 個 字 一 齊 講 添 ~~
    一 仔 好 乖 啊 , 周 圍 同 人bye~~~bb妹 淨 係 同 佢 講去 街 街 喇 , 佢 先 bye咋
    [一仔媽回覆08/22/2013 06:11:14]希望你買到啦!
    Expect 識講些物件、動物名字!
    昨晚我係廁所,聽到一仔拍門又講”我要入去”,都唔明点解佢識講依d,反而其他唔講,不过,仍有半年時間,唔怕!
    我见人地BB更早会同人bye la!

    回覆刪除
  5. 點解你去果間咁多野問既..我果間我仲多野問過姑娘..
    不過就咁睇..Yin B同一仔的發展都差唔多..Yin B仲衰一日到黑都食住個奶嘴, 唔肯講野.
    [一仔媽回覆08/24/2013 06:30:25]那試用辣椒醬或类似的,一仔的小表姐從此不飲可爱、不食辣椒醬。
    [田鼠b回覆08/23/2013 10:06:48]手指水超超超超苦...慎用!
    [一仔媽回覆08/23/2013 08:40:26]當正老婆咁,形影不離,真係好棘手喎!
    到時可能要用田鼠媽講过的”戒食手指水“。
    [sandychan0902回覆08/22/2013 15:12:32]一歲時番去問既都唔記得嚕, 下個月先再去健康院,我到時再話你知~hehe
    奶嘴呢樣野我真係無咩信心2歲同Yin B戎到..佢依家當正佢係老婆咁, 見少
    一陣都唔呱呱吵= ="
    [一仔媽回覆08/22/2013 11:24:57]你多野問,姑娘肯答你嗎? 你問了什麼?
    一早怕一仔唔肯講野,細細個時只會瞓覺及特別扭計先比佢食奶咀! 亦怕會影響牙齒生長呀!我自己都食到幼稚園架,所以牙唔靚要cool牙!
    打算兩歲或出晒牙仔就要戒奶咀了。

    回覆刪除
  6. 乜原來歲半都要打針架? 我以為打去1歲添!
    我哋次次都係book9點,真係少人好多
    [一仔媽回覆08/22/2013 12:06:14]嵗半針之后係六歲再打!
    另外4歲要記得自己去健康院约期做視力測試!
    走既時候d人多了,但都ok!

    回覆刪除
  7. 唔怕//慢慢就會講好多野架喇
    [一仔媽回覆08/22/2013 17:21:06]Thx! 我都相信會的!

    回覆刪除
  8. 進度都幾好, 男仔學野係慢d, 唔使太擔心..
    [一仔媽回覆08/22/2013 17:21:16]希望啦!

    回覆刪除
  9. 好詳細o既分享呀~
    其實好多bb2歲都要返去架..唔駛担心^^
    [一仔媽回覆08/23/2013 14:47:12]我以為歲半后唔駛打針就唔駛番。
    唔知2歲之后又需否再返健康院呢?

    回覆刪除
  10. 你呢間問好多野wow,我好似忘記寫1.5age針
    [一仔媽回覆08/23/2013 14:51:50]一歲針時都多野問架!

    回覆刪除
  11. 朗朗下星期一打歲半針,問了咁多問題呀,朗朗講野同一仔差不多,如果FAIL會點,使唔遲啲在番黎見姑娘架?一仔打針後無事MA?好驚朗朗打針後發燒..
    [一仔媽回覆08/23/2013 15:44:48]所以兩歲要再返健康院。
    但豬仔媽話好多bb兩歲都要,所以我無咁擔心啦!
    一仔好彩無發燒,但打針后果天有d扭計,及覺得佢瞓覺時呼吸有d聲,果晚瞓覺都用了一張退熱貼。

    回覆刪除
  12. 一仔歲半啦!要繼續乖乖呢 ~
    [一仔媽回覆08/24/2013 06:27:46]希望会啦^_^

    回覆刪除
  13. 一仔好叻, 樣樣都pass, 同埋佢食奶食得快真係好抵錫呀~
    [一仔媽回覆08/25/2013 18:01:18]有幾個fail架,有時食野都扭計,但多數都ok!^o^

    回覆刪除
  14. 嘩!你個姑娘問得好詳細喎!
    [一仔媽回覆08/29/2013 15:55:53]其實姑娘問了都無5分鐘,但我要攪盡腦汁慢慢諗番姑娘問過d咩。

    回覆刪除