2013年8月14日 星期三

尤特8號風球中的一仔做咩?

<1yr6mo>

"尤特"8號風球中的一仔係屋企做咩?

如常,6點半起床,今早一仔媽唔記得一開始給一仔手機玩,一仔指住支奶要飲奶先,好彩飲完奶仍肯食麥皮,食完麥皮又指住奶樽,再加多30ml奶!

刷完牙,用完potty,自由時間。

依排一仔好喜欢玩手机apps 睇A至Z,睇youtube又係睇A至Z,連玩車車都係按英文字母,但,一仔,你幾時可以每個字母都講到呢?

之前識講”A“、”Z“,這幾天識講”B“、”W“。




之前都有試过掛8号波,今次十一点半瞓醒要食軟飯,一仔卻走去窗边望下雨!同一仔爸一样喜欢睇横風横雨!

最后要一仔媽出手捉佢坐定定食飯!



天文台下午一点四十分改掛三号,按一仔媽公司规定: 兩点前轉三号波就要返工!

一仔姨媽係酒樓飲緊茶,話有一個阿叔聽到后,在酒樓大鬧天文台足足五分鐘!

6 則留言:

  1. 我本來都諗住返工架!o係除下前,接到公司通知話唔駛返,就咁享有一天假!
    係1:40pm除下風球又真係令人覺得尷尬,尤其住得偏遠的人,仲要逼車... =.= ,好花時間。
    [一仔媽回覆08/15/2013 13:33:10]其實我都曾希望過會收到公司msg ~ 但無law!

    回覆刪除
  2. 咁天文台真係衰格啲
    依兩年我都冇放過風球/黑雨假,因為每次我都係放緊大假
    [Mrs. Chu回覆08/15/2013 16:41:34]暫時未plan,應該年底清假先再請,到時預告畀大家知啦
    [田鼠b回覆08/15/2013 16:38:50]mrs chu, 咁你下次幾時放大假呀?
    [Mrs. Chu回覆08/15/2013 16:17:48]應該關肚b事,係放假唸住陪佢玩就出事架啦
    [一仔媽回覆08/15/2013 13:37:49]咁好似關天公多d,每逢你放大假,個天都要大風又大雨!
    下次你要放大假,pls let us know,咁我地唔會安排外出活動,特別係旅行!

    回覆刪除
  3. 個個都鬧爆天文台啦...爭少少咋~
    [一仔媽回覆08/16/2013 08:40:37]係lu....不过,返到公司好多野做,又收到淘宝買旣野,算吧!

    回覆刪除
  4. 雖然對我無影響,但要突然間返工,一定超迫,我寧願請日假...
    [一仔媽回覆08/16/2013 08:41:37]返到公司好多野做呀!

    回覆刪除
  5. 我C6放左一日,但而家就仲係公司,唉
    [一仔媽回覆08/17/2013 09:38:44]放完假更多野做, 我都係!

    回覆刪除
  6. 唉!真係好慘,我未落波都嗱嗱聲送阿肶返婆婆度,都估到實要返......
    [一仔媽回覆08/29/2013 10:16:05]咁你好趕啊,我公司限1.5小時內返到公司,我剛剛好架!

    回覆刪除