2013年8月27日 星期二

家居安全用品 - 攝罅用品 + 安全扣

攝罅用品
新屋的大人床同BB房的子母床,都係拍麻牆边的,但因为有牆脚線关係,各有條半寸闊的罅,都比一仔跌过我地部手机落去,要摷成幾十分鐘先摷番部手机出来。

子母床罅於是用了盒裝的纸巾盒及保婴丹的吉鐵合,攝住床罅剛剛好。



大人床於是亦用纸盒,点知因为它是油壓床,掀开床褥連床板后,條罅变大了,d纸盒跌晒落床罅里,又摷了好耐先摷番晒出来。

剛巧經过玩具店,见到有發泡胶造的水槍,22元一支,於是提議一仔爸去深水埗買三、四支,应該会平d。

去到深水埗玩具街,好彩見到馬路上的露天檔有長長但粗幼不一的彩色純發泡胶,三、四十元支而已。

返到新屋,長度不夠,又粗了d(直徑2.5吋),一仔成隻腳仔可以踩落去,但算吧,總之攝到床罅已ok。





不過要留意每次再打閞油壓床時,條發泡膠要先拎走。

床頭柜亦有罅,廢物利用,公司printer 換墨時会有依舊厚厚的透明胶,剪一半,又剛好攝到床頭罅。








梳化亦有相同問题,一仔好喜歡將d玩具塞落梳化角個窿里。

用兩個透明膠,分別塞住上下兩個窿。








梳化背亦有好大個窿,一仔成日碌d波入去,暫時只諗到用家電的纸皮箱剪爛成三角形,塞入個窿里。



但感覺上用纸皮唔好,遲d會霉又容易招惹小强,要再諗諗先。


安全扣
自從一仔在舊屋識開柜桶后,首先新屋電視組合柜用了依款安全扣。



一仔爸安裝時,一仔係旁邊昅到實,所以佢好快已識除,好彩每次見佢要除時,我地話no no,佢都會停手。

上兩個月已經成日閞鞋柜,有時攞鞋玩,有時見我地去街或去完街,想幫我地攞鞋換,但d鞋污糟,
當然唔比佢掂

所以,上兩個星期已買安全扣,一仔爸現在先有時間安裝(正一大忙人,成日忙打機)。



一仔起初開唔到鞋柜時,已發現個安全扣,指住個安全扣瓜瓜叫!

又買了塊數字板比一仔玩。

塊板放係組合柜里的最上個格,一仔想玩既時候,會走去打開個柜門,個柜門角會撞到一仔個頭,所以要裝安全扣。



每款安全扣只買了一個,因唔知啱唔啱用,好彩最后都啱用。


 

8 則留言:

  1. 用依啲遊水用o既條條去攝床罅又真係fit到爆喎
    我都以為深水埗啲野應該平啲,有次仲特登去果啲買玩具畀肚B,點知... 返到屋企個商場,咁橋行錯路,咁橋見到間文具部有賣仲要平過深水埗
    [一仔媽回覆08/27/2013 09:46:05]更平?請問邊個商埸邊間玩具店?多玩具買嗎?

    回覆刪除
  2. 嘩~~~咁都比你諗到..勁
    [一仔媽回覆08/27/2013 18:22:23]以前舊屋阿爺用花纸包住鐵通或木棍攝床罅架!

    回覆刪除
  3. 我同你木樣,妹豬係咁跌晒啲嘢去床罅,呢個攝床罅好好喎,等我又跟風試吓先
    [一仔媽回覆08/27/2013 18:24:28]你应該可以買幼d,我果條太粗啦!

    回覆刪除
  4. 幾好喎, 而家little k 都成日郁身郁勢, 會攝左落床邊....好搞笑, 等我又試下先~
    [一仔媽回覆08/28/2013 08:49:42]下,那未買到前,要用枕头、攬枕、被呀攝住床罅先!

    回覆刪除
  5. 安全扣? 好用嗎?
    [一仔媽回覆08/28/2013 18:28:32]暫時都ok,不过一仔爸好似会加麻AA胶,讓一仔無咁易扯落来!

    回覆刪除
  6. 有小朋友就要諗好多計仔去杜絕佢哋攪攪震!
    [一仔媽回覆08/29/2013 15:51:40]真係腦汁都用多d

    回覆刪除
  7. 小朋友真係好識搞搞震,仲要花款日日吾同.....我地真係要睇實D呀!
    [一仔媽回覆08/30/2013 05:41:48]我地细個可能無咁百厭,係依一代的bb聰明好多!

    回覆刪除
  8. 想請問哩d安全扣可以喺邊到買到?
    Thx
    [一仔媽回覆09/05/2013 13:40:33]日本城或家居用品店!我最近又上淘實買了d,但未到!

    回覆刪除