2013年8月12日 星期一

手指套牙刷

<1yr6mo>

唔係肚B媽講,都唔知有“手指套牙刷“買添!

如果一仔肯用,早晚又可慳番兩片清潔棉!




永安有三款賣,再九折!

相中依款22元,又窄又長,fit一仔媽的食指。

第二款亦係22元,和第一款比,闊d又短少少。

第三款35元,貴咁多,一仔媽完全無睇它是什么样子了。

平時用开的清潔棉(果時陪月姨姨介绍),吉之島買,十五元一包有一百片,用金莎朱古力的透明细膠盒剛好裝晒。




平時用来幫一仔清潔,用個胶盒裝少少熱滾水,一次过放三塊清潔棉,逐片取出時揸乾d水,一边面用一片,由眼角开始→額頭→面珠→鼻→下爬→耳仔,抹完左脸,用第二片抹右脸,最后用第三片抹口腔。

12 則留言:

  1. 噢~原來有手指套牙刷,等我重啱啱買咗支牙刷比妹豬添
    [一仔媽回覆08/13/2013 18:27:50]Matthew係未已經識吐水呀?
    [Yan回覆08/13/2013 13:33:25]我會用牙刷+果味牙膏去氹matthew自己刷牙, 幾work架
    [一仔媽回覆08/13/2013 11:23:17]手指套係大人用的,妹豬用牙刷是对的,無買錯呀!

    回覆刪除
  2. 一仔媽,呢排幾好嗎?
    [一仔媽回覆08/13/2013 18:28:29]好,但又係忙!多谢小高^o^

    回覆刪除
  3. 哈哈~~ 呢個我都有買呀,不過未開始用呢.....
    [一仔媽回覆08/13/2013 18:29:05]出了第一隻牙就可以用了!

    回覆刪除
  4. 我都有,不過亞女吾開口
    [一仔媽回覆08/15/2013 13:19:16]Hannah B 之前都未試過用,那現在慢慢來啦!
    可以比Hannah B 睇你地刷牙,又播下刷牙歌佢聽(順便比麻妹妹聽,藉機胎教添),還要一邊播一邊做麻刷牙動作啊,先可吸引到d BB既興趣!

    回覆刪除
  5. 我冇用呢款牙刷套好耐了,比jadon咬斷我手指咁滯

    回覆刪除
  6. 我之前都有用,但比jadon咬斷我手指咁滯
    [一仔媽回覆08/15/2013 13:20:12]好彩仍未開始,嚇到我即刻唔開來用,那都係留番比將來一仔既無牙弟妹用先!

    回覆刪除
  7. 清 潔 棉真 係 好 好 用 , 平 時 bb妹 食 完 飯 我 都 用 清 潔 棉 濕 水 抹 面 , 唔 係 就 起 粒 粒 喇 ! 用 毛 巾 都 無 0甘 好 0甘 , 可 能 都 係 一 次 用 完 0既 棉 乾 淨 0的 ?
    [一仔媽回覆08/15/2013 13:23:08]果時參加醫院講座,係教用棉花球,但陪月姨姨話怕會甩棉花絮,所以她上堂導師教佢地用清潔棉。
    用毛巾,等一仔大d先用。

    回覆刪除
  8. 雖然買左依款套,不過我仲會用埋紗布抹口腔架,係刷牙仔先用個牙套頂一頂,如果唔係畀佢咬鑊甘都幾痛架
    [一仔媽回覆08/15/2013 13:25:03]睇了Jadon媽既經驗談,我唔敢拆包裝開來用了,都係留番比將來一仔既無牙弟妹用先!

    回覆刪除
  9. 呢款手指套牙刷好似幾好啵...有時我用棉幫小b抹牙仔, 個衰妹會專登大力咬我架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到Jadon媽的回覆,我最后都無用到呀!

      刪除
  10. 原來有手指刷, 目前我係用SOFTTOUCH擦巾幫檬檬BB(9個月大)刷牙, 不過要好小心避開門牙位,佢係出力咬的.可能以前未有牙時同佢刷時我們會發出"呀"的叫聲,佢以為係玩~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到Jadon媽的回复,最后我完全無用到手指刷呀!
      你條擦巾好似毛巾咁嗎?还是每次用完要扔?

      刪除