2013年8月30日 星期五

自動自覺

<1yr6mo>

原來小朋友睇得大人做得多,有d野會自動自覺去做,唔駛教。

過去一個星期,一仔又自動自覺做以下的事情:

1)夜晚飲完奶,拎個奶樽去廚房比工人姐姐。

2)一仔爸飲完纸包飲品,留低了飲管袋,一仔拎去廚房垃圾桶扔!

一仔呀,点解你知個袋係垃圾唔要既?

3)嫲嘛要返屋企,係門邊着緊鞋,一仔提高隻腳仔比嫲嫲,意思叫嫲嫲幫佢着鞋!

4) 幫工人姐姐從洗衣機拎d衫出來。


4 則留言:

  1. 一仔好像乖又醒,小豆子冇咁樣自動自覺。yahoo close了,會搬嗎?搬去邊?我有千幾篇文章唔知點算
    [一仔媽回覆09/01/2013 12:26:50]但唔会tidy up d 玩具呢!
    我想跟妈妈blog友大隊搬,等緊消息!
    yahoo blog 話有個”輕鬆搬家”,再等下睇情况既進展吧!

    回覆刪除
  2. 睇得多就慢慢學識、叻叻!不過阿媽見別小朋友識咁做又會幾欣慰既,同埋yahoo 就來closed 你會去邊呀!記得到時話我知!我地係blog相識都算是一種緣份呢!
    [一仔媽回覆09/01/2013 17:23:35]我原以為樣樣都要教的呢!
    我會跟一班妈妈blog友一起搬,等緊消息!
    你都係,到時要話我知搬去邊呀!

    回覆刪除
  3. 一仔咁叻仔會主動幫手,咁我都要多啲響肚b面前做家務先得啦
    [一仔媽回覆09/03/2013 17:44:44]我暫時會搬去以下地步
    http://annie-lau-mama.blogspot.hk/
    [一仔媽回覆09/02/2013 00:42:23]但記得唔好係小朋友面前做坏動作呀,一仔唔知学边个学識了摷鼻哥窿!

    回覆刪除
  4. 好叻仔WOR!!
    [一仔媽回覆09/03/2013 17:41:36]你備份了?我留唔到言給你了!
    我暫時會搬去以下地步
    http://annie-lau-mama.blogspot.hk/
    記得通知我你搬去那里呀?
    [一仔媽回覆09/03/2013 13:33:48]hehe

    回覆刪除