2013年8月13日 星期二

18個月大的成長報告

<1yr6mo>

活動
-識將子母床下格拉出少少,才可爬上子母床上格玩,再爬上窗台(好彩有固定既窗花)
-一仔唔識表示,就捉住我地隻手去做,如幫他玩具啟動開關,又或在手機上選取佢唔識入去既apps。
-知食野時間到,自己擒上矮餐椅坐定定,或行近高餐椅,示意要坐上去(順便坐得舒服d玩一仔媽手機)。
-晚飯時間到,張Combi歺椅推了入大人房后,一仔識借擒上歺椅,再擒上大人床。
-知換片時間到,自動波(借阿阰媽的用句,又幾貼切!)去廁所拎potty去BB房,用完又將potty放番廁所。
-自己搬凳仔去大人房門口坐定定對住認字海報讀生字。
-一仔爸要用雞毛掃罰一仔,一仔攬住一仔爸,藉機唔駛罰。
-挨住一仔媽心口坐在playmat上,陪一仔媽一起睇電視,或玩手机。
-如果媽媽抱住,一仔識用脚关門。
-成日餵爸媽食玩具
-开始了刷牙
-隔個星期練習用匙根/义食野
-自己拎Combi 学習杯飲水(用飲管),識自己开蓋及关蓋,但每次飲一、兩啖,所以嘗試比一仔用水杯飲水。
-擒上網床邊,趴了係度,好彩未識擒落地下。

說話
之前識講 :
Mama, Papa, 嫲嫲,依到依到,奶奶,啊,曳曳,bye,咩呀
瞓覺、苦苦地、飽、唔食、飲奶奶、唔入、我要入去、我無曳曳、

今個月識講 :
俾你、好yeah、a 至z、apple、車、咩黎架
及一連串BB話 + 手指指+擰頭

Potty Training
開始用便便桶,間中成功殊殊到,仍未試過唔唔到

飲食 + 睡眠
6:30am  6湯匙桂格即食麥片撈70ml奶粉,補50ml
8am   生果
9-11:30am    小睡
11:30am 全軟飯
1pm 沖涼
2-4:30pm    小睡
4:30am 結粥
8pm 大人飯
8:30pm  補奶 120ml
9:30pm Good night!

4 則留言:

  1. 好勁啊,一日食咁多餐固體,食野方面我就快比jadon激死。
    講野都好叻叻啊,識講咁多,Jadon都吾肯講。
    [一仔媽回覆08/14/2013 14:58:05]有d一仔講过一兩次而已!

    回覆刪除
  2. 一 仔 0係 各 方 面 都 好 好 &進 步 0左 好 多 啊 ! 歲 半 就 講 0甘 多 野 仲 識 少 少 短 句 子 真 係 叻 叻 ! 最 叻 都 係 知 道 一 爸 要 罰 一 仔 快 0的 出 嗲 功 勉 受 罰 !
    [一仔媽回覆08/14/2013 15:00:06]一仔總有其他古惑野,唔記得写添!

    回覆刪除
  3. 好大進步同好醒ar
    [一仔媽回覆08/17/2013 09:39:14]hehe

    回覆刪除
  4. 一仔好叻呀! 識講咁多嘢!我個女都係近日先叫做講多少少咋.....
    [一仔媽回覆08/29/2013 10:20:12]但上星期打歲半針時,姑娘話講得唔夠多,又唔識五官,兩歳要返去跟進呢!

    回覆刪除