2013年8月19日 星期一

家庭大合照(上)

<1yr6mo>

之前一仔在Trendyland 影相,一仔爸話都想同一仔嫲嫲、姑媽、小表姐影家庭大合照,剛好团購有,但就要等一仔爸8月份放大假先去,終於等到影相果日!

约了下午兩点影,一仔爸依個緊張大師,話要九点出發去接嫲嫲她們,完全無諗一仔唔夠瞓到時扭計点算?

我学聰明了,唔出声!

不過,依朝早破例由得一仔唔駛六點半起床食早餐,等到他七點多自然醒。

我地先去荃湾飲茶,一仔只食了幾啖白飯,補了240ml奶!

晚上一仔爸先講一仔应該係想食鳳爪排骨飯的有味飯,剩白飯淡味,所以唔食!又唔早d講!

未夠12点飲完茶,帶嫲嫲她們去L Hotel睇風景!

原先唔記得边一層睇風景,但就記得应該係轉升降机去客房果層,見到“41-77”,就試41摟,真係41樓呀!

可以望到青衣,連昂船州大橋都见到!




因为冷氣细,逗留了一陣就速速返去隔鄰商埸嘆冷氣。

下午一点都未到,一仔姑媽話手机有d坏坏地,想買部新的,就和一仔爸去衞訉買,買完剛好趕及去影樓影相!

影了差不多75分鐘,二百多張相,有一仔及小表姐分別的個人相、姑媽和小表姐一組、嫲嫲和一仔、小表姐一组、嫲嫲和姑媽、小表姐、一仔爸一组、小表姐和一仔一组,一仔爸媽加一仔一組,当然还有大合照!

一开始,影相姐姐都怕一仔扭眼瞓,先影大合照,可能影相姐姐靓女,把声又嬌爹,一仔好乖肯望鏡頭!

之后一仔自己在好好彈的床上走来走去影,影相姐姐又氹一仔,一仔影得好开心,總影到尿片甩了一半(從未試過呢)

但一和我地合照,被捉住坐定定時,又开始扭計,直至同小表姐在波波池影,先又乖番!

最后,再影大合照,又扭計啦!

原价$288包5個家庭成员(之前團購時已過數),多一人加$100,星期六、日加$100,要晒所有檔案加$680(全部比現金),包埋執相,送兩塊A4 size 泡泡板,4R、5R相各一張、兩隻CD(原本一隻架),可以郵寄或自取,三至四星期有货!

http://www.groupon.hk/deals/hongkong/Photo-Shoot-Package/716866463#

影既時候,影相姐姐都間中比我地睇下d相,影完相后,一仔爸負責即時在电腦上睇晒d相,我地都頗滿意,好期待快d收到隻CD呀!

全日一仔只在車上斷斷續續瞓了一個鐘。

回到家,8點飲奶后,捉一仔去瞓覺,佢居然唔眼瞓,都要扭到10點先瞓!

9 則留言:

  1. 期待你地既靚相
    [一仔媽回覆08/21/2013 05:36:51]我都期待呀!

    回覆刪除
  2. 做完pormotion,最緊都搵緊邊間平呀!
    [Red apple回覆08/21/2013 21:38:19]thank you
    [一仔媽回覆08/21/2013 15:12:57]同麻話唔執相底,如果你要訂,訂之前要問清楚呀!
    [一仔媽回覆08/21/2013 13:43:55]http://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/102131?src=edm
    依個promot 好似未完?
    [Red apple回覆08/21/2013 09:36:49]我都係想影FAMILY PHOTO呀!
    [一仔媽回覆08/21/2013 05:37:48]我都幫你留意下,影大肚相?

    回覆刪除
  3. 小高也期待著,到時再跟我們分享一下!:D
    [一仔媽回覆08/21/2013 05:38:10]hehe,一定^o^

    回覆刪除
  4. 哈哈~~~ 咁即係一仔鐘意走靚女&嬌爹路線的女生啦,一仔第時個女友一定好靚女唧,heehee
    [一仔媽回覆08/22/2013 05:40:33]但媽媽新抱仔既要求样子次要,最重要人品好,有EQ!

    回覆刪除
  5. 好 期 待 睇 靚 相 呀 ~~~~
    睇 0黎 一 仔 真 係 好 鐘 意 影 相 姐 姐 , 片 片 就 甩 都 繼 續 同 姐 姐 玩
    [一仔媽回覆08/22/2013 05:41:09]好期待呀!^o^

    回覆刪除
  6. 套衫好靚喎!! 期待睇相丫~~~~
    [一仔媽回覆08/23/2013 15:36:36]Oh, 依套衫影得幾張架!
    每人可以帶兩套衫去換,但只有兩位小朋友換衫,我地大人唔換lu。

    回覆刪除
  7. 等睇靚相
    [一仔媽回覆08/23/2013 15:36:44]hehe

    回覆刪除
  8. 好期待睇相呀...
    [一仔媽回覆08/25/2013 17:59:50]係呀

    回覆刪除
  9. 記得貼D靚相俾我哋睇喎!
    [一仔媽回覆08/29/2013 15:57:42]hehe, 一定!

    回覆刪除