2013年8月1日 星期四

忙+ 玩手機BB apps

<1yr5mo>

一仔媽依排超忙呀,因写緊幾篇post,但資料未齊唔可以出街住,有d甚至只得题目,未有時間写內容。

試过有晚一仔爸返夜班,一仔媽半夜醒了,整理blog的相及video,咁就無左3個鐘,臨天光,先快d去瞓多一陣。

一仔就快18個月,要報多兩、三間学校,要再揾資料及填form,最重要係幫一仔影到張望住鏡頭的近照学生相,拎去快图美晒40元8张。

網上有教自已整学生相,但一仔媽無時間去学!



一仔爸依排对团購、淘宝有興趣,落了order,但一仔媽未有時間去follow!

總有d零零碎碎的事待辦!

而幫一仔揾手机apps玩,相信暫時可以告一段落!

以下係最update的,新增了“宝貝畫畫看”。



一仔玩手机時,一仔媽会关了上網的功能,因有d apps 成日顯示廣告,一仔唔識,起初成日按錯了去了廣告。

一仔識揾佢喜欢的 flash card 玩同兒歌聽。


識兩手彈琴,但掛住望电視唔專心呢,遲d要纠正佢依個坏習惯。


“宝貝畫畫看”之塗鴉一

塗鴉二


8 則留言:

  1. 我都download 依幾個apps 先...但有時好矛盾,都唔知俾唔俾佢地掂咁多電話好,但又只有電話可以令佢地安靜落黎喎....
    [一仔媽回覆08/04/2013 01:02:31]好彩一仔仍对其他玩具有興趣!
    唔好比bb咁近玩手机或玩太耐,及要bb有時望遠野!

    回覆刪除
  2. Haha一仔一心二用呀,眼睇電視手指畫畫
    一仔有咁多app玩,會唔會成日都扭要玩架?
    [一仔媽回覆08/05/2013 08:36:22]一仔唔駛扭,一见到我部手机放在那里,就自己拎去玩了!

    回覆刪除
  3. 一仔既面珠登好好肉, EE想咬啖呀...
    [一仔媽回覆08/05/2013 08:42:29]前排吽完牙后,依排又食得更多,我觉得抱他更重手了,但依然只得24磅,奇怪

    回覆刪除
  4. 一仔犀利喎,咁細個已經識得一心二用
    [一仔媽回覆08/05/2013 08:45:48]正一电视迷,但好彩电视汁撈飯,佢都肯食!

    回覆刪除
  5. 一仔雙眼好大好明亮呀,好靚仔
    [一仔媽回覆08/05/2013 08:47:22]多謝巨龍媽!对眼似一仔姑媽呀!

    回覆刪除
  6. 我都好想自己幫龍BB影學生相,但佢坐吾定!
    [一仔媽回覆08/05/2013 18:48:16]我都係趁一仔坐定定望电視時影的,影了十幾廿張,得依張似望鏡頭!

    回覆刪除
  7. 做媽媽就係好多零零碎碎既嘢要follow up, 有時都係好似工作咁, 做咗d top urgent既嘢先, 慢慢清, 不過為自己既寶貝, 又心甘情願既
    見妳俾咗好多心機記錄一仔既成長呀~
    [一仔媽回覆08/06/2013 06:17:46]我記性差,唯有借写blog記錄低!
    但我從未想过,我既生活会360度变晒,全部为了個仔,但又真係心甘情願!^o^

    回覆刪除
  8. 媽媽就係會為自己baby心甘情願去放棄其他野,真係只有做了母親才會明白
    [一仔媽回覆08/10/2013 13:48:21]我都無諗过我自己有咁大轉变,由陀B开始,已再無時間去睇台湾既小説!

    回覆刪除