2014年4月28日 星期一

第一次遊香港廸士尼

<2yr2mo>

上年年尾剛去完海洋公園,玩到12点睇海豚表演既中途,一仔已瞓着了,所以,無諗过咁快又去廸士尼的。

点知一仔姨丈姨媽去百老滙買电器,有一張廸士尼成人入場券送,有效期到五月中。

三歳以下小朋友入場又免費。

一仔公公的Asia miles 今年有d積分又到期,一萬分可換一張成人入埸券(換券時要出示公公Asia miles 的會員証正本)。

咁即係免费入場啦,一仔媽当然唔会錯过。

一仔爸唔想星期六日去,怕太多人,排隊都排歺死,所以選星期一去,好彩亦無落雨,但我地完全忘了八点幾出發,會撞正上班族搭車返工時間的塞車。

到達廸士尼時,剛过了开放時間十点,好彩亦不算多人排隊。

係Guest Relation  換了入埸券后,好快就入到閘了。

沿路行入廸士尼,其实都好多人,可能前幾天都落雨,今天好彩開始無落雨。

因只打算玩半日,为了節省時間,第一站本想去坐火車繞場一周,点知工作人員話無開放,因要建造「鐵甲奇俠飛行之旅」,要明年先重開!!!

好失望呀!因幾年前黎既時候,因太多人排隊,又係無坐过呀!

跟住入了"美国小镇大街"幾間店子行,一仔原本拎了一桶玩具比一仔媽,示意一仔媽去比$,轉頭当然比一仔媽放番低,好彩一仔發現后,都無扭計要继续買,因他又比其他玩具吸引住。




入到去"幻想世界",见到"小熊维尼歷險之旅"無乜人排隊,就拿拿淋走去排。


活潑的一仔,当然唔肯企定定,要周圍走。

都排了15分鐘才上到車,整個旅程大约分半鐘。

可能第一次玩,隧道里又暗,一仔叫了三四次呢!






跟住見到"小飛象旋轉世界",一仔係第一次见小飛象呢!

见到一仔手指指,就知道佢好有興趣玩!

見到個牌話”由此起要排60分鐘”,好彩最后只係排了30分鐘。

一仔媽從旁要一仔留意人地点坐上小飛象、扣安全帶、及玩完要離开,所以,当玩完時,一仔都肯乖乖跟我地走。







坐完小飛象,差不多十二点,趕去"米奇金裝音樂劇院",見未开始排隊,於是去对面露天茶座开奶比一仔,一仔只飲了少少,已見d人开始排隊,一眨眼,已排了五六十個人呢。

好彩一入場時,d人選晒中間兩排去坐,我地才可坐到側边的第一行。

未开場前,d射燈射到地上一個個圓点,一仔跟住d圓点周圍走。


到正式开埸,一仔才肯坐定定,被台上的表演完全吸引住。





有不同的廸士尼卡通人物表演











有時,有d卡通人物在我地面前經过









睇完才去食lunch,再去之前大爺媽介紹"反斗奇兵大本營"的大英文字母牆

亦去了大爺媽介結的"轉轉彈弓狗",可惜見太多人排隊,最終我地無去玩


影多一張相

未夠兩點,一仔已經瞓左,平時好少帶bb車出街,好彩今天一仔仍肯坐


上到車,一仔仍瞓緊,一直瞓到番屋企


我地由十点玩到兩点,平均一個鐘玩一個game。

希望下次再來玩時,可以坐到火車啦!






14 則留言:

  1. 回覆
    1. 一来我地大人d精力都有限,二来一仔爸和佢個朋都玩到好熱,三来要趕番屋企比一仔食飯,唔想佢四点半果歺又飲奶(佢出街只食排骨飯)。

      刪除
  2. 應該等一仔訓醒再玩過嘛...玩到睇埋煙花仲開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔爸以前返工係果边,成日睇到放煙花,居然話無乜特別•﹏•
      我一次都未睇过呢,下次去,plan下午去,留到夜晚睇麻煙花先。。。希望啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 無呀,因为了爭取時間玩game,我地無去排隊同佢地影相!
      不过,一仔应該認得米奇,因睇电視同玩手机都見到米奇!

      刪除
  4. 原來有免費飛,劇場小豆子未睇過,我打算下次去睇,好吸引呢,點解唔玩耐啲?咁早走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地大人又攰又熱,另又想趕回家比一仔食飯呀。d劇埸好好睇架,尤其係坐到第一行位,感觉好似去睇演唱会坐近表演台咁正!我地依埸十二点半开場,網上話要早45分鐘去排隊才有位坐,但十二点才开始比人排隊!d劇場好好睇架,幾年前時有一個劇場还会噴水点呢,但唔記得係边一個劇場了!

      刪除
  5. 嘩 ~ 好開心呢 ~ 一仔興奮嗎?^^
    小高入到迪迪尼最鐘意睇"米奇金獎音樂劇",幾乎真係次次去親都會睇,講開好想扮下女記者bebe:「Hello 大家好嗎?你好嗎(國語tone)?我係BeBe,呢度就係舉世之名的故事劇場,我將會為大家現場即擊報導,今年度最觸目既一件娛樂盛事,就係「米奇金獎音樂劇」。」XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~小高,你d台詞背得好熟,我以为你係Bebe添!
      小高,知唔知係未有個劇埸会有水花架?係边一個劇場呀?

      刪除
    2. Annie, 早呀!哈哈 ~ 皆因太鐘意睇啦 ~ 梗係要背返幾句旁身,哈哈 ~
      無錯呀!我提到的應該係Fantasyland的"米奇幻想曲",要戴上3D眼鏡架!下次再迪迪尼記得別錯過 ~ ^^

      刪除
    3. 係呀,有水花果個要戴3D眼鏡架,你講起我先記得!
      小高,總有無其他正的劇場介绍呀?

      刪除