2014年4月5日 星期六

自製門欄 + 防撞條

<2yr1mo>


依個月,一仔竄入廚房的次數更加多了,有時佢入了廚房,係我地后面,我地都唔知,真擔心有一天佢手多多,扯跌了d煲,比熱湯燙到就慘了。

一早好想買門欄,但觀察过廚房的門框,因有百摺門,裝不了一般的門欄,唯有自製門欄。


一般的門欄


起初構想係用膠板,點知幾個月過去了,都唔知邊到有膠板賣?

最后經过坑口地鐵站果边的五金雜貨站,見到依塊木板。




一面係白色,唔会有木屑,不怕界手,防水,老闆話唔係塊塊白板都防水架。

另一面係普通木板,有木屑,会界手,所以依面向廚房。

老闆介绍買多一罐細叻架,搽在普通木板那面,好似話会防霉。

買既時候,好彩打了個電話比一仔爸,佢提醒我買支掃時,一定要夠细放得入罐叻架內。

買既時候,個店員真的比了支大掃我呢!

一仔爸夜晚搽完后,等風乾,第二天先安裝。

塊木板原打算買24H x 30.5W 吋,但老闆話有塊現成木板有20H,最后買了20H x 30.5W吋,$75,係老闆從一塊大木板即時界出來的。




一仔爸係木板頂加一條防撞胶,唔係用來防撞,而係用來遮住d木屑。


過了幾天,一仔已識搬張凳仔去木板到,企上凳仔,再想用腳跨過去。

上年年尾話想買水槍的膠條攝住d牆邊,因一仔喜歡塞d東西入去,點知夏天已過,深水埗無得買了,玩具反斗城的又貴,最后今個月終於係AEON的10蚊點買到依款,11-12元一pack有兩條。
依到用了兩條


一仔攝了一架扁身的黃色玩具車係牆邊,攞唔番了。

灰色的防撞膠早排在淘寶買。








10 則留言:

  1. 木板仍然有效嗎?入㕑房真係好危險呢。原來一仔放到呢啲邊,望落好幼邊都攝得入東西,又真係好難搞

    回覆刪除
    回覆
    1. 有效!其實主要唔想一仔靜英英入左廚房我地都唔知,so far有了木板后,一仔未入過廚房了!

      刪除
  2. ok喎,不過個頂會否界手架?
    啲阿加力膠板,旺角新填地街果頭有架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 痴左果條防撞胶后,個頂就不怕界手了!
      估旺角有得買,但無時間去揾,多謝報料!

      刪除
  3. Annie, 早!一仔真係好醒目識得搬張凳仔,雖然一仔都會入到去廚房,但至少大人會易d察覺,減少風險。

    回覆刪除
  4. haha, 我第一個反應都係一仔頭髮好長好長了, 一仔媽要剪髮啦!

    回覆刪除