2014年4月27日 星期日

兒童遊戲室@TKO單車館

<2yr2mo>

復活節假無同一仔去玩,一來因一仔爸要返工,二來要留係屋企幫一仔開始戒片行動。

每次出街,一仔都好開心,好彩隔個星期日一仔爸放假,天公又造美,無落雨,我地近近地去了新开的TKO单車館的兒童遊戲室

沿住屋企附近的單車徑行,一仔幾次都叫抱,但我地唔肯抱,最后一仔肯乖乖自己行,行了15分鐘才到。



入口對出係尚德村

遊戲室有差不多300平方米,因等候位及洗手間都在室內。
9點開始,我地9點半先到,好彩未滿額(40人),都可以入埸。



最正係條滑梯,夠闊,應該係話未見過咁闊的滑梯至真!









起初有穿襪嫁,但一仔見爬唔到上滑梯,自己素性除襪



依架車係硬身嫁!



一仔 : 架車係假嫁,開唔到車門!

有4塊不同的遊戲板




可以望到街景

又有依款玩



一仔,你扎行個馬做咩呀?

第一埸有75分鐘,落場要走時,一仔當然唔肯,扭計又喊。

清潔要15分鍾,我地在館內周圍行,除了兩間乒兵球室有開放外,單車埸及餐廳都未開呢。

10點半再開場,好彩我地有排隊,依場好滿呀,有些遲來的家長同小朋友入唔到場呢,要在室外排隊再等下一場了。

玩完依場再走時,一仔又扭計喊,但沒辦法,要趕回家煲飯比一仔食呀!





14 則留言:

  1. 呱度好正又大,入場費幾多呀?
    近唔近地鐵站呀? 不過我都唔係住個頭呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 它屬於康文署,係免費嫁!
      淺灰色的"TKO单車館的兒童遊戲室"有條link係里面,你click入去睇,其他區都有,睇下有無一間係你屋企附近?
      依間近坑口地鐵站B出口,行10分鍾就到。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,唔駛錢,又有限制入場人數,唔怕太多人!

      刪除
  3. 呢個場好正呀!好似出面仲有片大草地喎!聽講話四月三十日開放呢,可以去埋野餐同踼波!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出面大草地連個湖仔嗎?果日都未开放!
      原來还有30/4开放日?可惜要返工呀!

      刪除
  4. 嘩!個場好正,唔止小朋友見到開心,連大人見到都雀躍,尤其夏天到,o係室內玩點都好過o係室外玩。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 遊戲室里的冷氣一般,見隔離乒兵球室d人揾野攝住隻門,等冷氣可以走d去室里涼d。

      刪除
  5. 嘩原來康文署架,見到咁靚咁多野玩我以為係要畀錢架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原本我覺得你介紹果個何文田的場係最好玩,現在因依個場有咁闊的滑梯,更好玩呢!

      刪除
  6. 好正呀, 比起好多收費的playroom仲闊喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好好玩!但設施無要收費的場咁多!

      刪除