2014年4月5日 星期六

戒咬手指水

<2yr1mo>

見一仔依然將d玩具成日放入口中咬,终於兩個星期前去药房買了支戒咬手指水,$75一支。



現在諗番,當初支新葯水好似只得七成滿,見d药水比支掃高些少,果時曾心諗,如果要一直用下去,点先可点到剩下的药水呢?

支水有支掃,好似指甲水咁,搽少少一層在玩具上,等一陣自然乾。

第一天一早,趁一仔未起床,搽了一些一仔会成日咬的玩具上,一仔第一次咬了后,個样"拿住"晒,勁流口水!

第二次咬,又流口水。

每次要待一仔咬完我先發現,因一仔知我地唔比佢咬,我地会出声話佢,所以,佢会背对我地先咬!

第二天,見一仔仍然有咬,心諗係未咁快支手指水無效呢?

第三天照搽。。。之後幾天,放工回家問工人姐姐,工人姐姐話好少見一仔咬玩具了。

如果間中見到一仔咬,就重点搽果件玩具。

BK有家長話小朋友会呕,所以我会留意食野前后唔好比一仔咬玩具。

So far,都算叫戒咬玩貝八成成功!

現在係諗緊,好唔好將手指水在奶咀上,幫一仔戒奶咀呢?

諗到到時会喊得好傷心,就落唔到手!

16 則留言:

  1. 手指水搽落玩具咪好快用完?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只搽一仔咬的玩具边,抽幾件玩具搽了幾天,已见效,所以仍有半支剩。

      刪除
  2. 我都有買啊, 初初重手左, 搽多左係大爺手指度, 佢一食個樣變晒, 即刻嘔...XD

    回覆刪除
  3. 我都頭痛緊有咩方法幫yin b戎奶咀呀><"

    回覆刪除
    回覆
    1. 我每晚都鹅一仔唔好食奶咀啦,大個仔了,食好醜怪,希望有一天見效。。。亦在掙扎用唔用手指水中。。。

      刪除
  4. 咩味架?一仔咬玩具好厲害?我冇特別戒呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無試,应該係苦既!
      間中咬,但见过玩具细粒的,放晒入口里,又,去面試都有咬!
      小豆子都有咬玩具呀?

      刪除
  5. 咦咁真係work喎!啜奶嘴同啜手指都係慣左同要安全感,搽得手指應該可以搽落奶嘴喎,不過一開始唔好太重手呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 食唔到奶咀,一仔一定會好傷心,昨晚剛巧問過一仔爸,戒奶咀的期限係幾時,佢話暑假wor!

      刪除
  6. 其實我一直都覺得手指水好殘忍,有些媽媽會搽在自己個胸上,比bb戒人奶,迫佢食奶粉,個b當然喊到死去活來。。。一想到這個情境,我就在瞕瞕滿月後開始比佢人奶奶粉兩溝,所以後來斷奶都幾順利
    不過我又估唔到一仔咁鍾意奶咀,咬手指,食玩具,會唔會同安全感有關?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無咬手指,只係咬玩具同食奶咀!食奶咀可能係安全感及習慣!唔比佢咬玩具,佢都無發脾氣,只係趁你唔觉又成机咬,可能只係習慣。
      用手指水戒人奶,又幾惨喎!

      刪除
  7. 我聽人講過有D case係食慣咗陣味,佢哋又繼續食返,所以搽落奶咀到,真係好睇一仔對奶咀嘅意志力有幾強啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 意思係强就勁喊,弱就成功戒甩?我估係前者T_T

      刪除
  8. MC都冇乜啜奶咀/手指癮, 可能因為係埋身愛啜乳頭...
    所以我反而search好多戒乳頭的文, 方法包括貼上「X」貼紙, 搽辣椒, etc, 睇下可否俾到妳借鏡~~

    回覆刪除