2014年4月12日 星期六

Head banging

<2yr2mo>

最近一仔發脾氣,不只會打扔玩具,走去拎雞毛掃出來指呀指,還會用雙手打自己個頭,又或自己撼頭麻牆>當然痛啦,佢會自己卒番個頭。

有時用頭頂撞人添。

有時又會擰頭好多下。

之后上網揾到資料 Head banging

14 則留言:

  1. 我都見過有小朋友用頭頂撞人呢! 自己打自己...可唔可以俾其它野佢玩distract 佢? 或問原因等佢tries to 用語言explain?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地都會同佢講no,但佢係到發緊脾氣,好彩都係半分鍾至一分鍾,唔想氹佢,以為下次仍可以咁做!
      唯有試下唔好理佢,扮睇唔到!

      刪除
  2. 其實呢個情況都好常見,我聽過一個case係話個3、4歲左右的小朋友撞牆為咗趕走個工人.....我聽到都好驚訝,咁細個就識咁要脅家長。我諗都係要等佢calm down咗之後慢慢同佢解釋番撞頭會有乜後果,同埋以後有訴求可以點表達,哦多佢幾次可能會有改善。

    回覆刪除
    回覆
    1. 個小朋友真係好討厭個工人呀....
      下次會試下唔好理一仔,扮睇唔到!

      刪除
  3. 我都見過有小朋友咁呀,撞自己個頭埋牆,好驚.....
    咁你會點幫一仔呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔都係撞牆好細力>>佢可能都知道痛既!
      下次會試下唔好理一仔,扮睇唔到!

      刪除
  4. 我估應該是過度期,him個時會用隻手打埋床,佢係痛!慢慢自自然又無做啦!
    你試下扮睇唔到同唔理佢,咁佢覺得做左都無用,應該唔會再做啦!

    回覆刪除
  5. 係囉?怎樣幫一仔?
    哎呀...好危險,萬一有一下太勁好易整親。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次會試下唔好理一仔,扮睇唔到!
      當然,會留意唔好比佢整親自己。

      刪除
  6. 有一排肚B都會用頭撞牆,不過係輕力我唸佢貪得意,宜家就冇再咁做啦。先觀察下佢咩情況會咁做,可能過一排就唔會架啦

    回覆刪除
  7. 解釋比佢聽咁做自己痛,對事情無幫助架!
    原來你有update blog, 但我成日都見吾到你update左既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無幫助对一半啦,因一仔都知痛,会撞细力d,但下次依然会撞-_-||
      因我追写blog很慢呀,23号post番一星期前既野,而你個blog set 了顕示最新post 係頂,咁就难發現我出了新post law。

      刪除