2014年4月11日 星期五

試學日第二天

<2yr2mo>

早上帶一仔去健康院見医生检查説話能力后,下午又去英皇返試學日,雖知道今次係1:30 - 2:30pm,未夠一点,我地(一仔爸亦有去,因係最后一天的放大假)就到了,比一仔係学校对出的sir滑梯玩一陣先。

夠鐘可以入学校,先在門口有老師量耳仔温度。

上次写名的貼纸好难撕下,今次学校有改善,好容易撕。

今次試学的形式亦同上次的不同了,上次係全部人在大禮堂上,又擠又熱,今次改小组形式在每間班房進行。

入到班房,未齊人未开始,一仔当然唔肯坐定定,又要走出去大禮堂玩波波。

齊人了,很难先捉到一仔入番班房,一仔又周圍揾玩具玩,多數家長及小朋友都係坐定定,只有另一個小女孩(比一仔更细個)好似一仔咁要揾玩具玩。

第一part,由兩個中国人老師帶領唱歌做動作,一仔就成日走去老師后面玩具架拎玩具。

第二part,由一個net teacher Ms. Suki 帶领唱歌做動作,依個時候,一仔先肯乖一陣,望住Ms.  Suki 做,我地都覺得一仔比較喜歡外藉老師。



其間 一仔有幾次走去其仔同學仔面前講bb話,當然唔知佢講什麼啦!

未夠兩點半,試學日就完了。

跟住我地帶了一仔去屋企附近的遊樂場玩,當一仔玩時,一仔媽就偷走返工,一仔轉頭發現唔見了一仔媽后,喊到七彩,回到家亦喊緊。。。如果再有下次,都係面對面同一仔講bye bye好d。

仍有第三及第四次試學日,一仔媽唔去了,因要留番d年假改帶一仔去尤德检查,唔知一仔爸肯唔肯单拖帶一仔去返学呢?

14 則留言:

  1. 咁快就試學日既...咁都唔錯啵, 起碼可以俾佢知道遲d返學係點嘛~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可以睇到課室及老師係点,不过,相信到時开学,無了爸妈陪,一仔一定喊!

      刪除
  2. 一仔都好social會主動同其他小朋友講野!:)
    係呀,我都覺得唔好偷偷哋走,講俾佢聽會好D...我哋之前有時放bb妹喺媽度自己出去,我媽成日叫我哋快D走啦唔好俾BB妹見到! 每次我都反問點解又唔係唔見得光..haha...真係氣c呀媽XD
    其實我都係想build up個女嘅安全感

    回覆刪除
    回覆
    1. 最弊人地唔知一仔講咩呢,諗番都觉得好笑!
      一仔好似未完全明白我地講野呀,不过,都係要同佢講才对既!

      刪除
  3. 真係唔好偷偷哋走,因為我之前睇過一個育兒節目話如果咁走,個小朋友只會更加沒安全感或更黐身。如果我要喺佢面前離開,我會預早好多brief定佢先,會幾時會走,去做乜,幾時會返嚟,真係work o架!阿肶依家會同我講bye bye無再扭及喊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇果集節目呀,唔知係未”天下父母心”呢?
      一仔好似未明晒我地講野呀,我地話自己去街,佢会以为佢都有份去,结果佢無得去街,会喊得好淒涼!

      刪除
  4. 有試學曰都幾好呀,預早知道上學環境,我都同意預先講定會離開,因星期二檔案都有講突然冇左mama會更沒有安全感

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期二檔案吗?我以为係”天下父母心”添!
      我有睇依集,但一仔爸無睇,我信錯了他而偷走law,下次唔会啦!

      刪除
  5. 偷走呢招唔係適用於個個小朋友。BeBi 細個時,我地當住佢面走,佢仲喊得仲犀利。反而偷走佢竟然無喊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來偷走对有d BB work嫁!那你有否觉BeBi有時無安全感又痴身呢?

      刪除
  6. 如果肚B見住我出門口,返工肚B唔會扭,但出街就會發脾四知我賣甩佢,所以我都係襯肚B唔為意偷走架 XD
    不過響街咁我又冇試過,聽一仔媽咁講真係要留意下~

    回覆刪除
    回覆
    1. haha,原來我漏了复你依個留言添!
      依排我返工,一仔多數乖,但間中又会扭唔比我返工架!

      刪除
  7. 試學有家長陪, 唔知到真正上課時會點, 你地走晒, 一仔又會唔會驚呢?

    回覆刪除