2014年4月9日 星期三

26個月大的成長報告

<2yr2mo>

踏入兩歲,依個月有D驚喜比我地,雖然bb話依然多,但都多了講其他的,尤其是樣樣野都叫"果個"。

驚喜係今個月終於識玩配對蛋及入形狀!

活動能力
1) 一仔自己搬d凳仔,然后企上凳仔,望下桌上有乜東東? 
又先企上張凳,再企上學習桌,成日又開又關廚房或廁所燈/抽氣扇的電掣。

2) 街市有番啤梨賣,第一天工人姐姐話一仔唔食,好彩我早估到,同時叫定工人姐姐到時可比番萍果。

第二天剛巧星期日我放假,一仔坐低見到唔係萍果,就叫"果果",跟住起身拉我隻手一起去廚房,行了一個圈,唔見果果,最后一仔都肯食啤梨。

3)有一排無同一仔一起玩手抓板,原來一仔已識晒拼英文字母、數字、形狀、交通工具、12生肖,其中no. 1 最喜欢拼數字板,no. 2才係英文字母板。  

4) 上個月買了些磁石英文字母,原来都啱size拼入字母板里,一仔第一次見到,表情好驚奇咁。

5)不再幫一仔剷短頭髮了,一來因他大個仔,二來姨媽話唔好睇。

頭髮長了的一仔,每次洗完頭后,頭髮無以前咁快乾,上個月用風筒同一仔吹頭,都要抱实佢,经过一仔妈幾次自己吹頭都比一仔望住后,今個月一仔肯隔住一步距離企定定比吹頭髮,都唔驶抱实佢。

6) 以前一仔d鞋我地入膠袋放高處,出街時一仔會手指指對鞋。今個月,一仔媽專登將佢对鞋放係鞋柜最下層,出街時,一仔會自己拎,回到家,又會自己放番入鞋柜里。

7) 大人房床尾有張高身買木椅,一仔會爬上木椅,再爬上大人床。

8) 上個月玩配對蛋,一仔都好似唔識,今個月有一晚無意中見到一仔玩,才知佢原來已識玩啦!

9)以前一仔唔会瞓一仔爸個心口架,今個月居然有兩次,但第一次一仔爸居然話一仔重喎,個胃又唔舒服,所以一仔媽即刻比番自己個心口一仔瞓。第二次,一仔以为一仔爸係一仔媽,塊脸拧下左拧下右,發現無乜肉,唔好瞓,即刻閃走了。

10) 每個月都會見姨丈、姨媽,但每次都好似仍好陌生咁,但今次,姨丈、姨媽走時換番對鞋,一仔居然又拎番對拖鞋比姨媽穿,好似係話叫姨媽唔好咁快返屋企咁?

姨媽話一仔依樣似一仔媽小時候!

11) 一仔成日偷入廚房玩,一仔爸最后自製了廚房門欄,都有22吋高,整了幾天,一仔居然識搬張凳仔去門欄前,企上凳仔,再想伸脚跨入門欄里!

12) 將張學習桌/椅由走廊推到飯廳。

13)間中捉住媽媽塊脸,不停咁撞麻佢自己脸珠到,好似要媽媽不停錫佢咁。

14)細個時可以咬到自己脚趾公,有幾個月曾经見过一仔想咬,但隻脚屈唔到,原以为佢d骨头开始变硬,不似BB時咁柔軟,点知依個月又見到一仔咬到脚趾公。

15)喜欢從背面攬住一仔媽对脚,跟住一仔媽向前行。

16)继续做破坏王,玩具巴士一早已比一仔扔到無晒声,里面散晒,最近一仔学了原始人,用重型的車車玩具不停咁去撞d小型玩具,已经撞裂了幾個叠叠杯。

17) 發脾氣時,會不停擰頭,一仔爸怕一仔會擰親條頸,會用雙手hold住一仔個頭,唔比一仔擰,唔知其他bb會唔會咁呢?



說話:
曳曳、機機、巴士、果個、果果、覺覺(瞓覺)、好驚、驚驚、姐姐、dog、eight、nine、1、2、no

1) 有一晚一仔媽已了,矇矓中聽到一仔叫"機機",原來我未關上網,我妹LINE我,一仔原來亦未瞓,知電話響

3) 上了床,在床上講"覺覺"。

4) 午覺中瞓下哭醒了,叫"好驚",我握住佢隻手仔,同時話媽媽係到,唔驚唔驚,好彩一仔又瞓番。

5) 工人姐姐去了街市買餸,回來開門時一仔媽在大人房換緊衫,在房中問”边個番黎?”估唔到在廳中的一仔居然会回应”姐姐”。

6)睇緊手机youtube,若突然有电話声响,一仔会喊,現在更会話”驚驚”添。


出牙:
可能出緊第17隻牙 >> 下排左面最后隻大牙,所以近幾天又唔比一仔媽用牙刷幫佢刷牙,好彩用手指刷仍肯。

唔知點解有時好似見到一仔下排排牙后面很黃呢?


食:
1) 自從見了健康院護士后,話食物整大粒d會比一仔咬多d,會幫助一仔說話能力,即時先將菜由切碎改為切粒,一仔又真係食到。

半個月后,亦將豬肉攪碎改為切粒,一仔又食到。

但一仔始終唔成個生果食,亦唔食菜幹。

2) 有一排無食啤梨,現在街市有得買,但一仔有時唔肯食。

3) 有好幾次晚飯,成碗飯一仔差不多食晒,再比少少奶佢飲,佢都推開支奶樽。

唔飲奶,要改補飲水,因一仔平時用自己的膠杯,只飲2、3啖,但用媽媽的玻璃杯,一仔會飲多d水。

4)自從一仔改晒唔食粥,會食飯后,好耐無再加芝士及淮山粉,於是早排試番將淮山粉加入米到,食麵或食麥皮時加芝士,希望一仔会长高d啦!

5) 一直無換奶樽,因希望一仔能成功戒甩奶樽,但一仔已兩歲了,仍未戒到,所以都係換晒d奶樽先。



如廁訓練:
1) 見天氣回暖,打算同一仔用番potty,點知連續幾天,一仔只會拎走個potty蓋,要佢坐落去,點都唔肯坐。

2) 之前係yahoo 拍賣了d 4層既戒片褲,95碼再試多次着,才發現大腿邊及檔位包得唔貼,怕會係大腿夾檔邊漏尿呀。

跟住上淘寶買,原來叫"防水褲",一樣95碼,但大條好多,相信一仔今年都唔啱着。

要改去yahoo 拍賣再買些。


瞓覺:
1) 多數上午覺唔瞓,改下午一次過瞓2-3.5小時,

2) 喜歡瞓大人枕頭,尤其係一仔爸果個,比一仔媽的更厚身。

3) 有幾晚半夜突然喊醒,要幾分鍾后先可瞓得番。



沖涼
由一仔識坐開始,沖涼就坐起浴盤里,沖完時,我地準備好條大毛巾鋪係我地大腿上,一上水,就放在大腿上,即刻用先巾包好。

但現在一仔長高了咁多,條毛巾包唔晒,好容易滴水。

工人姐姐隔個星期日放假,一個月前,當一仔媽自己湊時,一仔沖完涼,會抱佢出水,企係浴盤旁,方便用毛巾抹。

起初一仔都會想伸腳入番浴盤里架。。。一個月后,一仔肯乖乖自已企出浴盤了。

唔知幾時先可以教到一仔唔再瞓係我地大腿上洗頭,改佢自己坐係浴盤里洗呢?

不過,我想應該要先教識佢"合上眼"依個指令先!





13 則留言:

  1. 你試下買d好細架既車仔放入袋中,等一仔成功去到v v後,比一1仔抽入面d車仔,dan dan用呢個方法好受, 抽完佢又好快話要去v v, 因為想抽車仔,你都試下,但臭臭就重未介到 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 好提議!但一仔已經有十幾架車車了!

      刪除
    2. 我買果D車仔係好細架,1pack有8架,都係50蚊,不停循環比佢抽,佢覺得每次都好有新鮮感,就好想成日去vv了!你都try try^_^

      刪除
  2. 寫得好詳細,小朋友有時既發展係大人估唔到,幫左佢可能教來教去都唔得,唔教佢又反而做到

    回覆刪除
    回覆
    1. 南瓜仔都会係咁吗?
      但我见南瓜仔学指令好叻啊!

      刪除
  3. 一仔乖乖叻叻又睇得出佢好錫媽媽:D

    回覆刪除
  4. 一仔真係醒呀,識拎櫈想擒過門欄入廚房,不過咁高擒過去好易跌呢,小心呀
    一你媽聽完健康院建議後,一仔有冇講多左野呀?我宜家煮飯仔都係整肉碎(魚先會砌粒),等我又試下肉都砌粒睇下肚B識唔識咬先!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講多左”少少”而已!
      上星期見麻医生添,不过未有時間写post!

      刪除