2014年5月1日 星期四

”如何教宝宝閱讀” - 好書推介

自從陀了一仔后,每天空閒的時間都係上網搵育兒的資料。

以前通宵睇小說的日子彷彿係上世紀的事,就算睇育兒的書,都係間斷咁睇。

連妹豬媽介绍買的書(作者係汪培延),買了,但都未睇呢!

誓估唔到今天勞動節買了依本書,約200頁,斷斷續續睇,都可以一天內用了六小時睇晒。












印象最深刻係依頁!


一仔仍說bb話多(但依半個月又多講了些其他的單字),遲d更要去尤德跟進。

平時比英文字母書或數字書一仔睇,一仔都係掀幾掀就唔睇。

故事書更加會替一仔媽冚麻本書。

一直有諗緊係未未係時候比一仔睇書呢?

回想以前我地個讀書年代,那有話幼稚園開始睇書?

都係上了小學三、四年班,學校每班有了圖書角后,先開始喜歡睇書。

所以,有諗過遲d再教一仔睇書都未遲。

但睇了依本書后,完全改變了我的諗法。。。好彩,現在開始都未遲!


10 則留言:

  1. agree, Matthew依家成日都會自己揭書, 真係由細培養起習慣好~~~

    回覆刪除
  2. 我好早已俾書南瓜仔睇,現在仲會遠動拎書俾我,然後坐我大腿,叫我講俾佢聽

    回覆刪除
  3. 係呀,可以買圖畫書,開始同佢睇書,每日講一個故事,慢慢增加興趣,有心唔怕遲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又始睇認字卡,一仔似乎对卡有興趣d,遲d有進展才睇番書!

      刪除
  4. 我睇完一本汪培珽後, 又買左兩本。 不過未睇.

    回覆刪除
  5. 哇~ 我都冇估到要由細養成! 不過而家成日帶apple 去圖書館, 佢都好肯睇書呢

    回覆刪除