2013年11月4日 星期一

2nd N班面試@救世軍慶恩

<1yr8mo>

同一天(2/11),第二場面試,好彩一個係上午,另一個係下午,亦係今年最后一場面試!

面試時間 4:20 - 4: 50pm,4:30pm又係一仔食飯時間。

同早上一樣,今次3:45pm出門口,出門口前按着飯煲掣,又帶定奶、水做back up。

去到學校門口好多人,先登記,后排隊,等4:20pm開始入場,只可一個家長帶小朋友入去面試。

共要去三個場地。

第一個在一間課室,由校長講解面試有兩個環節,小組形式,有A - F 共六組,每組約6-8個小朋友,由老師觀察、評估小朋友的表現、大小肌肉能力。

一仔媽抱住一仔坐,一仔當然唔肯,所以聽校長講解聽到有頭無尾。

好似校長有話由於申請人太多,被錄取的,會抽簽編入上、下午班。

N班學費$2370,交十期。

書簿費$900,分開交上、下學期共兩期。

11月14-16日會通知面試結果,11月19日交註冊費$660。

校長又幽默話知道有d家長申請了多間學校,如果被其他學校取錄了的,請家長盡早通知,因今年的行政工作繁重好多,大家都明白啦!

第二個環節去一間課室,室內有兩張大桌,一張上面放了有圖案的畫紙及畫筆,另一張放了拼板、積木、一件會轉的玩具。

拼板無一仔拼開的數字、字母、形狀,一仔見到無興趣,又拉一仔媽隻手走出課室,因一仔留意到課室外的地墊有好多大大舊的積木,一仔媽又捉番一仔入課室。

今次改去有畫紙的桌,一仔畫了兩下就無興趣。

好彩依個時候見到另一張桌上有件會轉的玩具,又有積木,一仔先肯玩。

老師見到,叫"一一"叠高d積木,一仔無反應,一仔媽即叫"一仔"叠,但一仔又係無叠,之后慢熱的先叠,但唔知老師有無睇到呢?

其間隔離的小朋友叠到六、七層高,一仔想去攞人地的,一仔媽話no no ,好彩都肯聽媽媽話,但都比老師見到,唔知会否扣分呢?

第三個環節去課室外的大空地玩,即上次开放日果個,有sir滑梯等等。

上次開放日影的


有得玩,一仔當然好開心。

依次個埸地还有其他组的小朋友,所以好多人,都無留意老師幾時做評估?

最后走既時候,每個小朋友獲贈一個迷你搖鼓,幾得意。


原來我地之后还有最后一班面試的小朋友。

回到家,差不多5点,雖然掛了一号波,但好彩整天都無落雨。

********************************************

面試后的感想

依間學校真係好好,校網的資料好充足,又夠update。

面試中校長又親自及主動講解學费及通知日期,很替家長着想。

面試雖然多人,但又好快好有秩序咁完成,証明學校的行政管理非常好。

教育局的網址睇过,學校上年上午班有38人,下午班有6人(点解可以咁少人既?)。

按理推,即明年上、下午班各可收38人。

但那么多小朋友面試,覺得一仔被錄取的機真係一半一半咋。

面試前要填一份問券,一仔媽在回答時借題提到一仔識拼唒d數字、英文字母板,唔知会否加分呢?

但一仔媽又用了好多塗改液,唔知会否被扣分呢?

如果下次再有問券填,会先拎去影印一張,填好后先再copy 番答案去正本到。

其实,另外報了维景湾及救世軍明德,但太多人排隊,今年連in的機会都無。

回家同一仔爸講,擔心一仔明年無N班讀呢,一仔爸話隨遇而安。

实情係,一仔爸根本唔明白,如果N班唔收,由於龙年效应,相信到時in K1会更加激烈,到時要報麻要搭校車的幼稚園了。

臨回家前工人姐姐幫手影了一張相,有d走了焦。


一仔,你望什么呀?

係未同媽媽一样擔心明年無N班讀呀?
唔驶擔心啦,到時交比媽媽再打算吧!


16 則留言:

  1. 相比前一間, 依間正好多喎, 希望一仔拎到offer啦!!

    回覆刪除
  2. 而家係HK讀書真係好大competition呀!如果我要好似你地咁,我諗我會好頭痛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係龍年效应先咁卦!
      我妹都煩緊究竟us定hk生好呢!

      刪除
  3. 加油呀一仔媽、完全明白你的感受㗎!希望大家都快D收到校方通知書啦!

    回覆刪除
  4. 唔洗擔心啦,學爸爸話:隨遇而安啦

    回覆刪除
  5. 希望一仔成功收到offer啦!救世軍D幼稚園真係間間都唔錯o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. Tkx!
      但半日既救世軍唔係用蒙特梭里教學嫁!

      刪除
  6. 見到大家龍B都不停interview甚至有offer,而肚B都仲未試過,我都有少少擔心(尤其肚B都仲係講緊火星話)
    不過學一仔爸話齋,唯有隨遇而安啦 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 你幫肚B報了幾多間呀?
      肚B係5月大B,應該都有面試機會,還是學校有太多人報名,還未輪到?
      有無去校網睇過?或直接打電話去問學校面試期?
      一仔都係講緊火星話呀,好彩依兩間唔駛考講野!
      好似等緊自已會考放榜咁既心情!

      刪除
  7. 呢間好大呀,祝一仔出年有書讀la

    回覆刪除
  8. 一仔加油, 希望快D有offer啦~
    其實一仔爸爸都講得冇錯, K1既學位會比N班多好多架... 所以唔駛擔心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來K1学位多d嫁?
      但到時又要再去面试,怕怕呢!
      而且,好想一仔讀N1学野,又同其他小朋友玩,好过悶係屋企!

      刪除