2013年11月22日 星期五

用杯飲奶

<1yr9mo>

原來漏左依個post未寫...

之前一直煩惱點先可以幫一仔戒用奶樽飲奶。

試過用學習杯的鴨咀及飲管,一仔都唔肯飲奶,要用番奶樽。

好彩無意中記起一仔喜欢就咁呷來飲,那就改用杯。



现在係少部份奶用杯,大部份仍用奶樽。

試過幾次一仔用杯飲飲下,突然fing走個杯,倒瀉d奶,所以要昅实同幫手扶住個杯。

希望兩歲前可以戒甩用奶樽飲奶!

話時話,d奶樽由出世用到依家,都末換過,只換过d奶咀size咋。

14 則留言:

  1. 咁叻叻可以用杯飲,我淨係有自己拎杯畀肚B飲水,飲飲下成日伸隻手入杯玩水 =_=
    我都係喎,啲奶樽未換過架,有朋友話奶樽要半年換一次,我地都冇理呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一仔有時都会伸隻手入個杯里,所以要睇实佢飲。
      肚B已用杯飲水,那都可試下飲少少奶。
      半年換?上網睇过話一年,話因奶樽臭喎。一仔現在d NUK奶樽無新買時的咁”透明”law。

      刪除
  2. 一仔好叻呀!阿肶用杯都唔係好飲到,我都諗住再train吓佢,唔想佢再用奶樽喇!

    回覆刪除
  3. 好叻呀。!!!!
    小檬而家都好鍾意用杯杯飲水。。仲拎個水樽自斟自飲添
    我都冇換,所以Bbe 出世之前又要買定啲新嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 水樽?未試过呀,下次試下先!
      要呀,Bbe要用新奶樽!

      刪除
  4. 一仔好叻,自我試左用吸管佢唔肯就冇試用杯飲,不過真係好難,慣左啲奶飲唔曬會warm住先,都唔知點做好

    回覆刪除
    回覆
    1. warm完后,小豆子会飲吗?一係下次唔好开太多奶,寧願飲晒唔夠,小豆子叫加奶,因d奶开了后要一小時內飲。

      刪除
  5. matthew反而一直唔鍾意奶樽, 用杯飲會好好多! 唔知關唔關埋身太耐事~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有聽過有d BB 埋身人奶后,唔喜歡用奶樽,因奶咀感覺唔同。
      我唔夠人奶,所以一開始又有埋身,又有補奶粉,好彩一仔兩樣都ok!

      刪除
  6. 一仔飲得好叻呀 ^.^ DAN DAN而家26個月飲水個口都重係漏。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. Dan Dan係用透明杯嗎?会好d。
      一仔飲水,我地会扶住個杯,因他一飲完,会大力fing走個杯!
      有時都仍有少少漏嫁!

      刪除